ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 23 مهر 1392     |     کد : 61239

از طلا گشتن پشیمان گشته‌ا‌یم

بر اساس اظهارات برخی دولتمردان، انتخاب و معرفی استاندار آذربایجان‌شرقی در لیست تغییر نخستین استان‌ها بود ولی ظاهراً قرار نیست طلسم این انتخاب به این زودی‌ها شکسته شود!

 

به بهانه تاخیر دولت در انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی
از طلا گشتن پشیمان گشته‌ا‌یم
بر اساس اظهارات برخی دولتمردان، انتخاب و معرفی استاندار آذربایجان‌شرقی در لیست تغییر نخستین استان‌ها بود ولی ظاهراً قرار نیست طلسم این انتخاب به این زودی‌ها شکسته شود! 

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، با توجه به مطالب منتشر شده از زبان رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در برخی خبرگزاری‌ها، انتظار می‌رفت که روزنه‌های امیدی برای معرفی استاندار آذربایجان‌شرقی در جلسه دیروز هیئت دولت باز شود که متأسفانه این اتفاق نیفتاد و انتخاب مدیر ارشد استان حداقل تا هفته آینده نیز به تعویق افتاد!

بر اساس اظهارات برخی دولتمردان، انتخاب و معرفی استاندار آذربایجان شرقی جزو نخستین استان‌ها در تغییر استانداران بود ولی ظاهراً قرار نیست طلسم انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی به این زودی‌ها شکسته شود!

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در مصاحبه اخیر خود ضمن تأکید بر انتخاب سریع استاندار گفت: قطعاً فرد انتخاب شده باید فردی معتدل باشد و به دور از جنجال‌های سیاسی به توسعه عمرانی بپردازد.

حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی افزود: باید مسائل اساسی استان که در سال‌های اخیر توجه چندانی به آن نشده از جمله توسعه زیرساخت‌های اساسی در برنامه‌های دولت تدبیر و امید قرار گیرد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی معتقد است در صورتیکه افراد سیاسی روی کار بیایند، استان آذربایجان‌شرقی با ضعف‌های فراوانی روبه‌رو شده و پس از کشیده شدن به حاشیه‌های فراوان از توسعه و عمران باز خواهد ماند.

از آنجا که پروسه انتخاب استاندار در چنبره معاملات و مسائل سیاسی پشت پرده گرفتار شده است، ظاهراً طولانی شدن زمان انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی را نیز به ستوه آورده است.

وی از هرگونه اظهارنظر در خصوص دلایل تأخیر و یا معرفی گزینه احتمالی برای تصدی استانداری صرف‌نظر کرد.

البته انتظار مردم از نمایندگان مجلس این بود که با همراهی و تدبیر بیشتر نسبت به انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی اقدام می‌کردند اما این موضوع نه تنها اتفاق نیفتاده بلکه به یک سوژه مأیوس‌کننده نیز تبدیل شده است.

به هر حال آنچه که در این بین بیشتر ملموس است، عدم هماهنگی و همراهی مسئولان و دست‌اندرکاران استانی در زمینه انتخاب کلیددار استانداری است که قطعاً همین تأخیر در معرفی استاندار موجب ایجاد اختلال و وقفه طولانی در اجرای طرح‌های عمرانی خواهد شد.

این در حالی است که آقای احمد علیرضابیگی استاندار فعلی حضور خود در مسند استانداری را اضافه خدمت برای خود قلمداد می‌کند.

تمام این رخدادها باعث شده است تا مردم با مشاهده وضعیت موجود بگویند: از طلا گشتن پشیمان گشته‌ایم، مرحمت فرموده ما را مس کنید.


نوشته شده در   سه شنبه 23 مهر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode