ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 19 مهر 1392     |     کد : 60943

امام جمعه مهربان: گزینه حمله نظامی دیگر برای ایران اسلامی کارساز نیست

امام جمعه مهربان گفت: گزینه حمله نظامی دیگر برای ایران اسلامی کارساز نیست چرا که ملت ایران میراث‌دار فرهنگ جهاد و شهادت است..


امام جمعه مهربان گفت: گزینه حمله نظامی دیگر برای ایران اسلامی کارساز نیست چرا که ملت ایران میراث‌دار فرهنگ جهاد و شهادت است..
به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام جلیل جلیلی امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه مهربان ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا اشاره و اظهار کرد: باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم جعلی اسراییل در یک کنفرانس خبری مشترک که روز 8 مهر 1392 (31 سپتامبر 2013) برگزار شد آخرین دیدگاه‌های خود را درباره ایران تشریح کردند و سخنان این دو در این کنفرانس خبری از این رو حائز اهمیت است که عملا ارزیابی نهایی آنها از حضور دکتر حسن روحانی در نیویورک و خطوط اصلی راهبرد آتی آنها را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به جمله‌ای از رئیس جمهور آمریکا در این کنفرانس خبری که گفت، من مفتخرم که از نتانیاهو بیشتر از هر یک از سران جهان در این اتاق استقبال کرده‌ام، تصریح کرد: لحن سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل با اظهارنظرهای بعدی وی در حضور نتانیاهو با هم سازگاری و همخوانی ندارد و این نشان می‌دهد که آمریکایی تکلیف خودشان را نمی‌دانند.

خطیب جمعه مهربان افزود: رئیس جمهور آمریکا مدعی است که آنچه من و نخست وزیر اسرائیل درباره آن توافق داشتیم این بود که به دلیل تحریم‌های فوق العاده‌ای که ما توانستیم علیه ایران در سال‌های گذشته اعمال کنیم، به نظر می‌رسد ایرانی‌ها در حال حاضر آماده مذاکره هستند و این سخنان بیانگر تائید آینده نگری مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای است که فرموده‌اند، آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نیست.

جلیلی با اشاره به سرافرازی ملت بزرگ ایران در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس با 48 کشور جهان به طور مستقیم وارد نبرد شده بود ولی هیچ وقت و لحظه‌ای از مقاومت دست بر نداشت و با توجه به پیشرفت‌های کشورمان در تمام زمینه‌های علمی، تسلیحاتی و فضایی در دوران بعد از جنگ تحمیلی، امروز ایران اسلامی با ایران دوران دفاع مقدس قابل مقایسه نیست و کشوری که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل 48 کشور مقاومت کرد امروز با توجه به پیشرفت‌های قابل توجهی که در تمام زمینه‌ها داشته است به خاطر تحریم‌های خصمانه دشمنان از مقاومت و ایستادگی از اصول و آرمان‌های خود دست بر نخواهد داشت و تحریم‌ها عزم و اراده ملت ایران را برای مقاومت بیشتر خواهد کرد.

امام جمعه مهربان تاکید کرد: گزینه حمله نظامی دیگر برای ایران اسلامی کارساز نیست چرا که ملت ایران میراث‌دار فرهنگ جهاد و شهادت آقا امام حسین (ع) است.

خطیب جمعه مهربان با اشاره به مذاکرات آتی ایران با گروه 1+5 در ژنو تصریح کرد: آمریکا اگر بسته پیشنهادی جدیدی در این مذاکرات ارائه نکند مذاکرات نتایج مطلوبی نخواهد داشت چرا که اصول اصلی ایران اسلامی تغییر ناپذیر است و اگر پیشنهادی جدیدی در این مذاکرات از طرف آمریکا و گروه 1+5 ارائه نشود، تغییری نسبت به مذاکرات قبلی بوجود نخواهد آمد و مذاکره به نفع آنها صورت نخواهد گرفت.

جلیلی خطیب جمعه مهربان با گرامیداشت 20 مهر روز کاهش اثرات بلایای طبیعی اظهار امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی‌های مناسب تلاش شود تا جلوی صدمات و خسارات احتمالی ناشی از بلایای طبیعی گرفته شده و یا حداقل کاهش یابد.

امام جمعه مهربان با گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان بر همکاری بیشتر خانواده ها با دستگاه تعلیم و تربیت تاکید کرد.


نوشته شده در   جمعه 19 مهر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode