ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 12 مهر 1392     |     کد : 60586

امام جمعه مرند: دیپلماسی ایران موجب فشار بر غرب و صهیونیست‌ها شده است

امام جمعه مرند گفت: دیپلماسی ایران فشار روحی و عصبی برغرب و صهیو نیست‌ها وارد کرده و رژیم غاصب اسرائیل را آشفته کرده است.

امام جمعه مرند گفت: دیپلماسی ایران فشار روحی و عصبی برغرب و صهیو نیست‌ها وارد کرده و رژیم غاصب اسرائیل را آشفته کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرند که در حسینیه مسجد امام خمینی مسجد جامع این شهر برگزار شد با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد: حجت الاسلام روحانی در این مجمع هم از جنایت‌های اسرائیل گفت و هم به خوبی ترور شهدای هسته‌ای را مطرح و بر اینکه انرژی هسته‌ای صلح آمیز حق مسلم مردم ایران است، تاکید کرد.

وی تصریح کرد: با اشاره به موضوع «نرمش قهرمانانه» که از سوی رهبر معظم انقلاب عنوان شد با بیان جملاتی از ایشان در این خصوص افزود: علاوه بر بکارگیری نرمش قهرمانانه در مذاکرات اما بر اصول خود پایبندیم، استقلال، عزت و مقاومت باید رعایت شود که رئیس جمهور این موضوع را مدنظر قرار داد.

امام جمعه مرند در ادامه خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته از سوی آمریکا و متحدانش، گفت: ما به دنبال آن هستیم تا این بهانه‌ها را از دست آنها بگیریم با توجه به مشکلاتی که از بابت تحریم‌ها برمردم ما از نظر اقتصادی و تامین معیشتی را به وجود آورده زیر در طول عمر پر برکت نظام جمهوری اسلامی در اوج انقلاب با رهبری قاطع حضرت امام تمام توطئه‌های استکبار جهانی در نطفه خفه شد و در حال حاضر نیز با عنایت خاص مقام معظم رهبری حتی در تحریم‌های که از سوی استکبار و صهیونیست‌ها برای آنان دیکته می‌شود نتوانستند با عزم و اراده مردم ما پیروز شوند و به اهداف شوم خود برسند.

نعمت‌زاده افزود: هدف ما از مذاکره با آمریکا آن است که جبهه بیداری اسلامی متحدتر از گذشته تقویت شود و در داخل کشور نیز مبادا نیروهای انقلابی سرخورده شوند و این دیپلماسی ایران فشار روحی و عصبی بر غرب و صهیونیست‌ها وارد کرده و رژیم غاصب اسرائیل را آشفته کرده است.

وی به گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در پیشگیری از مفاسد و ناامنی به وظیفه خود خوب عمل کرده است و جامعه ما مرهون ایثار و فداکاری‌های پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی در برقراری امنیت و حفظ آسایش و آرامش مردم واقعا قابل ستودنی است.

امام جمعه مرند همچنین به یکم ذی‌الحجه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه(س) که به روز ازدواج نامگذاری شده است اشاره کرد و گفت: وظیفه پدر و مادر آن است که زمینه ازدواج‌های سهل و آسان را برای جوانان آینده سازان آینده جامعه را فراهم کنند.

وی اظهار کرد: هم اکنون بیشتر پرونده‌هایی که در محکمه‌های دادگستری به چشم می‌خورد از گسترش بی‌رویه طلاق و بالا رفتن سن ازدواج در جوانان است که این مشکل هم باز به تربیت کانون گرم خانواده رعایت قوانین و حقوق اسلامی بر عدم کنترل و نظارت خانواده‌ها بر پوشش جوانان و ترویج فرهنگ مبتذل غرب در بین جوانان از اهداف اصلی دشمن برای برنامه‌ریزی اقشار جوان و تحصیل کرده است.

برگزاری جشن عاطفه ها اهتمام بیشتر مردم و خیرین برای کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت و حضور فعالانه و موثر در جشن عاطفه‌ها از دیگر بحث‌های خطبه نماز جمعه در مرند بود.


نوشته شده در   جمعه 12 مهر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode