ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 12 مهر 1392     |     کد : 60573

سخنراني نتانياهو در سازمان ملل اسرائيل را بي اعتبارتر كرد

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز گفت: سخنراني نتانياهو نخست وزير رژيم اشغالگر قدس در سازمان ملل اين رژيم را بي اعتبارتر كرد. آيت

 نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز گفت: سخنراني نتانياهو نخست وزير رژيم اشغالگر قدس در سازمان ملل اين رژيم را بي اعتبارتر كرد. آيت الله محسن مجتهدشبستري در خطبه هاي نماز جمعه تبريز اظهاركرد: اوباما در مذاكره تلفني تا حدودي انعطاف از خود نشان داد ولي يك روز بعد پس از ديدار با نخست وزير اسراييل لحن خود را تغيير و گزينه حمله نظامي عليه ايران را روي ميز اعلام كرد.
وي افزود: اين تناقض گويي ها نشان داد كه نمي توان به آمريكا اعتماد كرد و از طرفي اوباما تابع كنگره است كه اكثريت آن را صهيونيست ها تشكيل مي دهند.
آيت الله مجتهدشبستري با اشاره به وضع نامناسب داخلي آمريكا گفت: ۷۰۰ هزار كارمند را در آمريكا به مرخصي اجباري مي فرستند جاي تعجب دارد كه مقامات آمريكا در اوضاع مملكت خود مانده اند، چطور در مقدرات برخي كشورها دخالت مي كنند و به آنها از جمله ايران خط و نشان مي كشند.
امام جمعه تبريز همچنين با اشاره به نتايج سفر هيات ايراني به نيويورك، خاطرنشان كرد: در مجموع سفر رييس جمهوري و هيات ايراني و ديدارها با مقامات مختلف مثبت و در كاهش تحريم ها موثر بود.
آيت الله مجتهدشبستري همچنين با اشاره به برگزاري جشن عاطفه ها و نياز به همكاري مردم در مشاركت در اين جشن گفت: مردم و خيران در اين جشن خداپسندانه شركت كنند تا در شرايط سخت گراني و تورم كه برخي از خانواده ها را به مشكل انداخته با كمك هاي نقدي و جنسي آنان را ياري كنند.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي اظهاركرد: اميدواريم دولت جديد بر اساس وعده هايش رفع مشكلات اقتصادي مردم را در راس برنامه هايش داشته و در تحقق اين هدف موفق باشد.
آيت الله مجتهدشبستري همچنين با گراميداشت هفته نيروي انتظامي گفت: نيروي انتظامي يكي از نيروهاي مهم و بنيادي كشور است و امنيت جان، مال و ناموس مردم را حفظ كرده و وظيفه مبارزه با منكرات و ناهنجاري هاي مختلف اجتماعي را برعهده دارد كه براي موفقيت آنها در اين وظيفه سنگين آرزوي موفقيت مي كنيم.


نوشته شده در   جمعه 12 مهر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode