ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 7 مهر 1392     |     کد : 60256

80 درصد مسافران هتل‌های تبریز را مسافران خارجی تشکیل ‌می‌دهند

رئیس انجمن هتل‌داران آذربایجان‌شرقی از افزایش 300 درصدی گردشگران خارجی در شش ماهه نخست امسال به استان خبر داد و گفت: 80 درصد مسافران هتل‌های تبریز را مسافران خارجی تشکیل می‌دهند.

افزایش 300 درصدی گردشگران خارجی
80 درصد مسافران هتل‌های تبریز را مسافران خارجی تشکیل ‌می‌دهند
رئیس انجمن هتل‌داران آذربایجان‌شرقی از افزایش 300 درصدی گردشگران خارجی در شش ماهه نخست امسال به استان خبر داد و گفت: 80 درصد مسافران هتل‌های تبریز را مسافران خارجی تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کریم رسول‌زاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه قبلا مسافران هتل‌های تبریز مسافران گذری از استان‌ها و کشورهای همسایه بودند، اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی در سال‌های اخیر جهش خوبی در گردشگری داشته و به صورت پایدار شده بطوریکه امروز می‌بینیم اقامت مسافران در هتل‌های تبریز به چند روز افزایش یافته است.

وی افزود: در تابستان امسال به دلیل اشغال 100 درصدی ظرفیت هتل‌های تبریز به بیش از 30 درصد مسافران نتوانستیم ارائه خدمات کنیم.

رسول‌زاده تعداد هتل‌های تبریز را 32 هتل اعلام کرد و افزود: در حال حاضر دو هتل پنج ستاره، دو هتل چهار ستاره، دو هتل سه ستاره و مابقی هتل‌ها دو و یک ستاره در استان آذربایجان‌شرقی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در سال‌های قبل ظرفیت هتل‌های استان 4 هزار و 300 تخت بود که اکنون با حمایت میراث فرهنگی و گردشگری استان آذربایجان شرقی این تعداد به بیش از 8 هزار تخت رسیده است.


رئیس انجمن هتل‌داران آذربایجان‌شرقی با اشاره به افزایش زیرساخت‌ها و خدمات هتل‌های استان گفت: در سال‌های اخیر با حمایت سازمان میراث فرهنگی بسیاری از هتل‌های استان با بهبود و افزایش خدمات خود در سطح استاندارد شاهد افزایش 200 تا 300 برابری گردشگران خارجی استان آذربایجان شرقی در شش ماهه اول سال 1392 بود.

رسول‌زاده تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال‌جاری میزان درصد اشغال هتل‌های تبریز بالای 80 درصد بوده است.

محمد آرا مدیر هتل بین‌المللی تبریز نیز امسال را رویایی‌ترین سال گردشگری استان به ویژه تبریز اعلام کرد.

وی افزود: در شش ماهه سال جاری 42 گروه تور خارجی گردشگری از کشورهای اسپانیا، ژاپن، ایتالیا، اتریش و فرانسه در هتل بین‌المللی تبریز پذیرش شده‌اند.

آرا درصد اشغال تخت‌های این هتل بین‌المللی در شش ماهه سال‌جاری را بالای 95 درصد اعلام کرد.

وی افزود: برای بازسازی، تجهیز و استانداردسازی هتل بین‌المللی تبریز 2.5 میلیارد تومان سال گذشته و در سال‌جاری هزینه شده است.


نوشته شده در   يکشنبه 7 مهر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode