ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 5 دي 1388     |     کد : 5997

امام جمعه تبريز: ملت ايران با حمايت از ولايت جواب دندان‌شكني به ياوه‌گويان دادند

امام جمعه تبريز گفت: ملت ايران با راهپيمايي هفته گذشته در حمايت از ولايت جواب دندان‌شكني به ياوه‌گويان دادند.

 امام جمعه تبريز گفت: ملت ايران با راهپيمايي هفته گذشته در حمايت از ولايت جواب دندان‌شكني به ياوه‌گويان دادند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيت‌الله محسن مجتهد شبستري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته در مصلاي امام خميني (ره) تبريز اظهار داشت: راهپيمايي جمعه گذشته ملت ايران در راستاي حمايت از ولايت، جواب دندان‌شكني به ياوه‌گويان داخلي و خارجي بود كه جا دارد از تمام آنان تشكر به عمل آورد.
وي تصريح كرد: ملت ايران نسبت به امام راحل و ولايت همچنين رهبري انقلاب احترام قائل هستند و تحمل جسارت به اين امور را ندارند، از اين رو هر جا كه لازم شده به ميدان آمدند و جواب كوبنده‌اي به هتاكان داده‌اند.
خطيب جمعه تبريز خاطرنشان كرد: جاي تاسف است كه بيگانگاني كه تحمل آرامش ملت ايران را ندارند، با كمك عده‌اي فريب خورده و غافل كه آلت دست و مزدور استكبار هستند فتنه آفريده و براي مردم ايجاد ناراحتي مي‌كنند.
وي گفت: متاسفانه در هفته‌اي كه گذشت، درگذشت آقاي منتظري و پيام تسليت مقام معظم رهبري كه نشانه بزگواري و سعه‌صدر ايشان بود، بهانه‌اي به دست عده‌اي مغرض و غافل داد كه جريان‌هايي را در شهر قم به وجود آوردند، اما حضور به موقع و هوشيارانه مردم قم در راهپيمايي حمايت از ولايت توطئه آنها را خنثي كرد.
امام جمعه تبريز با حمايت از موضع ولايت‌مدارانه آيت الله نوري همداني اظهار داشت: همانطور كه مرجع عاليقدر آيت‌الله نوري همداني تاكيد كردند؛ كساني كه آب به آسياب دشمن مي‌ريزند و شعار عليه نظام و ولايت مي‌دهند نه تنها در قم بلكه در هيچ كجاي اين كشور جايي ندارند.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي افزود: اين عده قليل و مغرض كه قداست‌شكني مي‌كنند با كل نظام مشكل دارند و به اينها هشدار مي‌دهم كه از عاشورا عبرت گرفته و خيال نكنند كه كارهاي آنها بي‌پاسخ مي‌ماند.
آيت‌الله شبستري تاكيد كرد: عمرسعد نيز در زمان خود فكر مي‌كرد امامت منسب زمني است و جايگاه الهي ندارد و جريان‌ها و بي‌بصيرتي آن زمان منجر به قيام كربلا شد، اما امروز ملت ايران با بصيرت خود اجازه تكرار عاشورا را نمي‌دهند و هوشيارانه حركات فتنه‌گران را رصد مي‌كنند.
وي گفت: ما هنوز هم پس از گذشت سال‌هاي دفاع مقدس پيكر جوانان شهيدي كه در راه اسلام و ولايت به نداي حق لبيك گفتند را تشييع مي‌كنيم و جاي تاسف است كه اين عده آنقدر بي‌معرفت و بي‌انصاف هستند كه چشم خود را به روي همه چيز بسته و آلت دست استكبار شده‌اند.
نماينده مردم آذربايجان شرقي در خبرگان رهبري ادامه داد: هنوز هم انتظار داريم كه غافلان كه در خواب غفلت هستند از دشمني با ملت و نظام دست برداشته و به آغوش ملت بازگردند در غير اين صورت ملت درس خوبي به آنها داده و خواهند داد.
آيت‌الله شبستري در ادامه به مسئله يمن پرداخت و ضمن محكوم كردن كشتار شيعيان، خواستار توقف سريع اين حملات وحشيانه شد.
وي افزود: ‌آمريكاي جنايتكار امروز مستقيماً وارد جنگ با شيعيان يمن شده و علاوه بر كمك‌هايي كه تا به امروز به حكومت يمن براي سركوبي شيعيان كرده، وقاحت را در برابر سكوت جهاني از حد گذارنده است.
امام جمعه تبريز گفت: آمريكا از اين حركت خود اهدافي را دنبال مي‌كند كه متاسفانه برخي كشورهاي مسلمان و منطقه با آن همراه شده و به ناامني دامن مي‌زنند.
وي تصريح كرد: استكبار درصدد است كه محبويت جهاني ايران را كاهش داده و حركت‌هاي ايران در راستاي پرچمداري دوستي و برادري شيعه و سني را زيرسئوال ببرد.
امام جمعه تبريز در ادامه از مجامع بين‌المللي و كنفرانس اسلامي خواست وارد عمل شده و به اين جنايات پايان دهند.
وي همچنين با تسليت فرارسيدن تاسوعا و عاشوراي حسيني، اين ايام را فرصت خوبي براي تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي به عنوان حركتي نشات گرفته از عاشورا و نهضت حسيني ارزيابي كرد و خواستار بيان اين دستاوردها به مردم شد.


نوشته شده در   شنبه 5 دي 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode