ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 1 مهر 1392     |     کد : 59957

علم بدون اخلاق زمينه تجاوز مدرنيته را فراهم مي‌سازد

مدير كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت : از نظر اسلام، علمي كه توأم با ايمان و عمل صالح باشد مورد قبول است و علم بدون اخلاق زمينه تجاوز مدرنيته را فراهم مي‌سازد.

حجت الاسلام حميد عظيمي :
علم بدون اخلاق زمينه تجاوز مدرنيته را فراهم مي‌سازد
مدير كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت : از نظر اسلام، علمي كه توأم با ايمان و عمل صالح باشد مورد قبول است و علم بدون اخلاق زمينه تجاوز مدرنيته را فراهم مي‌سازد.


به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي،حجت الاسلام حميد عظيمي قبل از ظهر روز دوشنبه در مراسم بازگشايي مدارس و گراميداشت هفته دفاع مقدس در دبيرستان پسرانه علوم و معارف اسلامي صدراي تبريز با اشاره به اهميت و جايگاه علم و قلم در قرآن، آن را بسيار مقدس دانسته و گفت:علم و دانش در مكتب اسلام به قدري اهميت دارد كه هيچ يك از مكاتب مادي قادر به توصيف آن نشده‌اند.

وي ادامه داد : علم مانند نوري است كه خداوند بر بندگان خود مي‌تاباند و انسان جاهل و بي‌علم در ظلمت گرفتار شده كه هيچ جايي را نمي‌بيند.

مدير كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي ريشه كني بي سوادي علمي و ارزش نهادن به جايگاه تعليم و تربيت را بعد از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي اتفاق بزرگي دانسته و خواستار ريشه كني بي سوادي قرآني در كشور شد.

وي ريشه تمام علم‌هاي مورد قبول بشري را از قرآن دانسته و خواستار توجه بيشتر به قرآن و قرآن آموزي شدند.

حجت الاسلام عظيمي با اشاره به رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب براي رسيدن به جايگاه علمي برتر در جهان تلاش و مقاومت را بسيار مهم دانسته و بر آن تأكيد کرد.

وي در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به اهميت امنيت و آرامش موجود در كشور و مقايسه آن با كشورهاي ديگر، وجود آن را مرهون هفته دفاع مقدس و جانفشاني شهدا دانستند.

عظيمي علت اصلي مقاومت و ايستادگي انقلاب اسلامي را بر بركت خون شهدا و رهبريت امام و ولايت فقيه بيان کرده و گفت : با استمداد از آموزه‌هاي ديني و حب وطن مورد تأكيد اسلام توانستيم به امنيت و پايداري برسيم و در حال حاضر بزرگترين رسالت ما صيانت از آرمان‌هاي امام راحل ،رهنمودهاي مقام معظم رهبري و ارزش هاي انقلاب اسلامي است.

در پايان با اهداي هدايايي به دانش آموزان زنگ آغاز سال تحصيلي جديد با عبور دانش‌آموزان و دبيران مدرسه از زير قرآن به صدا در آمد.


نوشته شده در   دوشنبه 1 مهر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode