ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 28 آذر 1388     |     کد : 5922

امام جمعه هشترود: انديشه‌هاي امام راحل چراغ راه انقلاب بوده و خواهد بود

امام جمعه هشترود گفت: انديشه‌هاي امام راحل چراغ راه انقلاب بوده و خواهد بود كه نبايد از آن غافل شد...

امام جمعه هشترود گفت: انديشه‌هاي امام راحل چراغ راه انقلاب بوده و خواهد بود كه نبايد از آن غافل شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از هشترود، حجت‌الاسلام عبدالحميد واعظي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر در جمع نمازگزاران اظهار داشت: هر روز كه مي‌گذرد شخصيت امام(ره) براي جهانيان بيش از پيش نمايان‌تر مي‌شود چرا كه امام(ره) توانست، موج اسلامخواهي و آزاديخواهي را در جهان ‌به راه انداخته و گسترش دهد به گونه‌اي كه توده‌هاي مختلف مردم جهان به ‌اين بينش دست يافتند كه مي‌توانند خود را باور كرده و با اعتماد به نفس ارزش‌هاي اصيل خود را احيا كنند.
وي در ادامه با بيان اينكه امام راحل اسلام را زنده كرد و روحي تازه در كالبد بشريت دميد، تصريح كرد: امام خميني(ره) اين حقيقت هميشه زنده تاريخ ايران اسلامي و جهان اسلام و اين اسطوره مبارزاتي امت اسلامي عليه استكبار جهاني براي تمام طول تاريخ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران جزو مقدسات امت شهيد پرور ايران است و هتاكان به ايشان بدانند كه تودهني محكمي از مردم مي خورند.
امام جمعه هشترود اظهار داشت: اقدام بي‌شرمانه توهين به ساحت امام راحل، پرچمدار هميشگي مبارزه با استكبار در 16 اذر كه نماد مبارزه با استكبار جهاني نام گرفته، قلوب ميليون‌ها آزاده و دلداده راه روشنگر رهبر آزادگان جهان، آن پير جماران را به درد آورد.
وي افزود: تا حدي كه اين وقاهت مزدوران بيگانه در داخل موج خشم و نفرت اقشار مختلف مردم قدرشناس ايران اسلامي را به دنبال داشت و باعث شد طوفاني از ترس و ترديد در دل‌هاي ناپايدار و لرزان دشمنان قسم خورده اين انقلاب به پا شود و بدخواهان و كج‌انديشان نظام اسلامي و دشمنان را به سرعت وادار به عقب نشيني و خزيدن در لانه‌هاي خود كند.
امام جمعه هشترود، اهانت به ساحت بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران را به شدت محكوم كرد و خواستار برخورد قاطع، سريع و جدي مسئولان قضايي و امنيتي با اهانت‌كنندگان شد.
وي در ادامه به ايام شهادت امام سوم شيعيان اشاره كرد و اظهار داشت: امام حسين (ع) براي رضاي خدا قيام كرد و وظيفه عموم مردم است كه با شناخت صحيح اين شعارها و شعائر مذهبي و اسلامي اين قيام، هميشه زنده و به دور از هرگونه خرافه‌گويي باشند.
حجت‌الاسلام واعظي تصريح كرد: عزاداران حسيني و تمام كساني كه در اين ايام سوگواري فعال هستند نظير گويندگان، وعاظ و مداحان بايد مراقب و مواظب باشند كه شأن و جايگاه اين امام حسين(ع) و قيام ايشان به عنوان حقيقتي هميشه زنده حفظ شود تا مبادا برخي خرافه‌ها يا كارهاي غيرمعقول موجب ضايع شدن عزاداري امام حسين‌(ع) شود.
وي از مسئولان هيئت‌هاي عزاداري خواست در اين ايام توجه خاص يه نيازمندان داشته باشند و احسان و نذري‌هاي انان در درجه اول به محرمان و افراد نيازمند تعلق گيرد.


نوشته شده در   شنبه 28 آذر 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode