ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 شهريور 1392     |     کد : 59096

آمريكا و دشمنان اسلام از اختلاف بين ملت هاي مسلمان سوء استفاده مي كنند

امام جمعه موقت مراغه گفت: آمريكا و دشمنان اسلام از اختلاف افكني بين ملت هاي مسلمان به نفع خود سوء استفاده مي كنند.




 امام جمعه موقت مراغه گفت: آمريكا و دشمنان اسلام از اختلاف افكني بين ملت هاي مسلمان به نفع خود سوء استفاده مي كنند.

حجت الاسلام حميد محمدي راد در خطبه هاي نماز جمعه اين شهر افزود: آمريكا با ايجاد اختلاف ميان كشورهاي اسلامي و تفرقه افكني در بين آن ها، مسلمانان را بدست خود آنان به قتل مي رساند.
وي اظهاركرد: خوي ستمگري آمريكا مانند آتشفشان بر سر ملت مظلوم سوريه به بهانه هاي واهي از جمله استفاده از سلاح هاي شيميايي در اين كشور در حال فرود آمدن است.
خطيب جمعه مراغه گفت: بهانه واهي اين تهاجم و تجاوز، استفاده از سلاح شيميايي است كه بدست مزدوران آمريكا در اين كشور و بر ضد ملت مظلوم سوريه استفاده شده كه آنرا به دولت سوريه نسبت مي دهند تا از فرصت براي تحقق نقشه شوم خود استفاده كنند.
حجت الاسلام محمدي راد با اشاره به ديدار اعضاي مجلس خبرگان رهبري با رهبر معظم انقلاب خاطرنشان كرد: معظم له در اين ديدار بر لزوم هوشياري ملت هاي مسلمان در برابر توطئه هاي دشمنان و استكبار تاكيد كردند.
وي ادامه داد: در اين ديدار رهبر معظم انقلاب با سفارش به علماي شيعه و سني جهان اسلام، تاكيد كردند نبايد اختلافات ميان فرقه هاي اسلامي موجب ايجاد جبهه هاي مختلف شود و اين امر به عاملي براي غفلت از دشمن واقعي اسلام تبديل شود.
امام جمعه موقت مراغه اظهاركرد: اكنون نيز در نتيجه هوشياري و بيداري مردم و تدبير عالمانه و حكيمانه رهبر معظم انقلاب، نقشه هاي دشمنان اسلام و ايران اسلامي نقش بر آب شده است.
حجت الاسلام محمدي راد با اشاره به سالروز ۱۷ شهريور افزود: اين روز يادآور شهادت كساني است كه در برابر ظلم و ستم طاغوت و دستيابي به آزادي از سوي مزدوران رژيم پهلوي به خاك و خون كشيده شدند.
وي با اشاره به فرارسيدن دهه كرامت يادآوري كرد: از سالروز ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) به عنوان دهه كرامت ناميده شده است.
وي با اشاره به ۲۰ شهريور سالروز شهادت دومين شهيد محراب گفت: آيت الله مدني دومين شهيد محراب از شخصيت هاي مجاهدي بود كه از سوي منافقين كوردل به شهادت رسيد.


نوشته شده در   جمعه 15 شهريور 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode