ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 14 شهريور 1392     |     کد : 59049

رهبر انقلاب:آمریكا در قضیه سوریه اشتباه كرده و قطعا ضرر خواهد كرد

آیت‌الله مهدوی کنی، رییس و اعضای مجلس خبرگان رهبری صبح امروز پنج‌شنبه با مقام معظم رهبری دیدار کردند

دردیدار با اعضای مجلس خبرگان مطرح شد
رهبر انقلاب:آمریكا در قضیه سوریه اشتباه كرده و قطعا ضرر خواهد كرد
آیت‌الله مهدوی کنی، رییس و اعضای مجلس خبرگان رهبری صبح امروز پنج‌شنبه با مقام معظم رهبری دیدار کردند
.به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله مهدوی کنی، رییس و اعضای مجلس خبرگان رهبری صبح امروز(پنج‌شنبه) با مقام معظم رهبری دیدار کردند.

رهبرانقلاب امروز در این دیدار تاکید کردند:رهبرانقلاب: جبهه استکبار و آمريکا منافعي با نگاه استعماري براي خود تعريف کرده و ميخواهند هر مقاومتي را با زورگويي و زياده خواهي از بين ببرند، قضيه سوريه و بحرين نيز از اين قبيل است؛ در قضيه سوريه،حمله شيميايی را بهانه كرده و با لفاظی میگویند كه بخاطر مسائل انسانی ميخواهند وارد شوند؛آمریكا در قضیه سوریه اشتباه كرده و قطعا ضرر خواهد كرد.

ایشان افزودند: يک دسته از تکفيريهاي منحرف از حقيقت دين و يک دسته نيز زير اسم شيعه براي دشمن کار ميکنند؛ اختلاف فرقه هاي اسلامي نبايد موجب ايجادجبهه جديدي شود که دشمن اصلي اسلام و منطقه فراموش شود.

رهبر معظم انقلاب راهبردهاي عمومي در رسيدن به آرمانها را تکيه بر اسلاميت، ظالم نبودن و مظلوم نشدن در تعاملات گوناگون، تکيه بر آراي مردم، کار و تلاش عمومي و وحدت ملي بر شمردند و با بیان اینکه در سطوح مختلف تصميم سازي و تصميم گيري بايد با نگاه کلان و جامع انجام وظيفه کرد، افزودند: نبايد ايفاي وظايف انفعالي و در نسبت با حوادث تعريف شود.

ایشان ادامه دادند: آرمانگرايي بايد با نگاه به واقعيات باشد، واقعيات را بايد درست فهميد و نبايد فقط ضعفها را ديد. ایشان وجود فکرهاي برجسته و عناصرفعال و مبتکر، رواج معنويت و معرفت ديني در بين نسل جوان، بقاي شعارهاي اسلامي، نفوذ روزافزون در منطقه و جهان از جمله واقعيات شيرين برشمردند. 


نوشته شده در   پنجشنبه 14 شهريور 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode