ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 13 شهريور 1392     |     کد : 58983

شاگردان جلالی به دنبال طلسم شکنی در قم/ تراکتورسازی چشم انتظار دربی

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در شرایطی با انگیزه رسیدن به بالای جدول به میهمانی تیم صبای قم می رود که نتیجه دربی و دو بازی دیگر در صدرنشینی احتمالی سرخپوشان تبریز تاثیرگذار خواهد بود.





 خبرگزاری مهر: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در شرایطی با انگیزه رسیدن به بالای جدول به میهمانی تیم صبای قم می رود که نتیجه دربی و دو بازی دیگر در صدرنشینی احتمالی سرخپوشان تبریز تاثیرگذار خواهد بود.



به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر پنجشنبه با انجام هفته دیدار وارد هفته هشتم خود می شود که در یکی از بازی های مهم، تیم تراکتورسازی تبریز در شهر مقدس قم به دیدار تیم صبا می رود.

تراکتورسازی که هفته گذشته با یک گل دیرهنگام طلسم شکست ناپذیری تیم سایپا در تبریز را شکست، با این برد نه تنها توانست اولین پیروزی خانگی اش در لیگ سیزدهم را کسب کند بلکه مجید جلالی جواب برخی انتقادهای نابجا را نیز داد و نشان داد که در فضای نامناسب و شرایط سخت هم به کار خود اعتقاد داشته و می تواند نتایج خوبی کسب کند.

با پیروزی هفته قبل برابر سایپا و همچنین حمایت کامل حمید زینی زاده مدیرعامل باشگاه، اکنون روحیه بازیکنان و کادر فنی تیم تراکتورسازی به مراتب بهتر از گذشته شده و این تیم با آمادگی کامل به دیدار صبای قم خواهد رفت.

اما تیم تراکتورسازی در فصل جاری در بازی های خانگی نتایج به مراتب بهتر و مقبول کسب کرده است. این تیم تبریزی به غیر از شکست در بازی هفته اول برابر پرسپولیس که در شرایطی متفاوت رقم خورد، در سه بازی دیگر بیرون از خانه اش توانسته دو پیروزی و یک تساوی کسب کند. کسب شش امتیاز از اصفهان و یک امتیاز از مصاف با فجر سپاسی شیراز، در مجموع هفت امتیازی است که شاگردان جلالی در چهار بازی بیرون از خانه کسب کرده اند و اکنون آنها امیدوارند تا مجموع اندوخته هایشان در خارج از خانه را در دیدار با صبا دو رقمی کنند.

در سوی مقابل اما تیم صبا در خانه هم پیروز شده، هم مساوی کرده و هم باخته است. این تیم با هدایت فنی محمد مایلی کهن از چهار بازی خانگی اش در فصل جاری، دو پیروزی برابر ملوان و فجرسپاسی کسب کرده و برابر تیم تبریزی گسترش فولاد با نتیجه مساوی دو بر دو متوقف شده است. صبایی ها همچنین طعم شکست خانگی را نیز چشیده اند و برابر صدرنشین فعلی لیگ یک بر صفر باخته اند. آنها به همان اندازه از بازی های خانگی شان امتیاز گرفته اند که تراکتورسازان در بازی های بیرون از خانه به آن دست یافته اند.

تیم صبا در مجموع هفت بازی خود در فصل جاری، صاحب سه پیروزی، یک تساوی و سه شکست شده و 9 گل زده و هفت گل خورده نیز داشته است. این تیم با 10 امتیاز در رده هفتم و یک پله بالاتر از گسترش فولاد ایستاده است.



این در حالیست که تراکتورسازان سه پیروزی، سه تساوی و تنها یک باخت تجربه کرده اند تا بدین ترتیب کمترین باخت در لیگ سیزدهم تا بدین جای کار به نام تیم مجید جلالی ثبت شود. سرخپوشان تبریزی هفت گل زده و چهار گل خورده دارند و صاحب دومین خط دفاع مستحکم لیگ پس از پرسپولیس هستند. این تیم با 12 امتیاز صاحب پله پنجم جدول است اما نتایج این هفته می تواند تیم اول شهر تبریز را به صدر جدول نیز برساند.

صدرنشینی تیم تراکتورسازی اما به حالات مختلفی بستگی دارد و باید نتایج بازی های هفته هشتم بدین ترتیب رقم بخورد که پیروزی تراکتورسازی برابر صبا با بیش از یک گل اختلاف باشد، تیم صدرنشین فولاد خوزستان در خانه به ذوب آهن ببازد، نفت در تهران مقابل مس کرمان پیروز نشود و دربی روز جمعه استقلال و پرسپولیس با تساوی به پایان برسد.

در چنین شرایطی است که تیم تراکتورسازی می تواند به صدر جدول صعود کرده و برای اولین بار در فصل جاری حضور در بالاترین خانه را تجربه کند.

اما تیم تراکتورسازی تبریز تاکنون در لیگ برتر در قم برابر صبا پیروز نشده و هواداران این تیم امیدوارند تا همچون شکست طلسم شکست ناپذیری سایپا در تبریز، جلالی و شاگردانش این بار در قم طلسم پیروز نشدن برابر صبا را نیز بشکنند.

دو تیم صبا و تراکتورسازی تا کنون در لیگ برتر چهار بار در قم به دیدار یکدیگر رفته اند که یک پیروزی دو بر یک برای صبا و سه تساوی حاصل این پیکارها بوده است.

در آخرین مصاف دو تیم در قم، حامد لک دروازه بان فعلی تیم تراکتورسازی با پیراهن صبا نمایش خیره کننده ای برابر تیم تبریزی داشت و اکنون این دروازه بان جوان باید برابر تیم سابق خود مانع از باز شدن دروازه تیم تراکتورسازی شود.

تراکتورسازی برای دیدار با تیم صبا فرشید طالبی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. طالبی هفته گذشته برابر تیم سایپا به شدت آسیب دید و با همان شرایط به بازی ادامه داد.

دیدار تیم های صبای قم و تراکتورسازی تبریز از ساعت 18:45 روز پنجشنبه 14 شهریور در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

.....................................................

محمود نصیرپور


نوشته شده در   چهارشنبه 13 شهريور 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode