ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 9 شهريور 1392     |     کد : 58767

خون‌هایی که در بلاد اسلامی ریخته می‌شود، بر گردن آل سعود است

امام جمعه بناب گفت: امروز خون‌هایی که در بلاد اسلامی ریخته می‌شود، بر گردن آل ‌سعود است که با تمام امکانات در اختیار آمریکا و اسرائیل قرار گرفته‌اند.


امام جمعه بناب گفت: امروز خون‌هایی که در بلاد اسلامی ریخته می‌شود، بر گردن آل ‌سعود است که با تمام امکانات در اختیار آمریکا و اسرائیل قرار گرفته‌اند.
گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب اظهار کرد: قدرتی که به توپ و تانک متکی باشد، سرانجام با شکست مواجه است و قدرتی که بر پایه تفکر، عقیده و توحید استوار است، هزاران بمب اتمی نیز نمی‌تواند آن را از بین ببرد.



وی با اشاره به توطئه دشمنان در سرکوب کردن مسلمانان سوریه اظهار کرد: مقامات عیاش عربستان سعودی دست و پای خود را گم کرده و از ترس بیداری اسلامی و در برابر حرکت‌های مردمی در منطقه میلیاردها دلار هزینه می‌کنند و امروز خون‌هایی که در بلاد اسلامی ریخته می‌شود، بر گردن آل سعود است که با تمام امکانات در اختیار آمریکا و اسرائیل قرار گرفته‌اند.



خطیب جمعه بناب با بیان اینکه آتشی که علیه مسلمانان روشن کرده‌اند، به زودی این آتش دامنگیر آنها نیز خواهد شد، تصریح کرد: این تقدیر الهی است و خدا می‌خواهد هیمنه قدرت‌های شیطانی را در منطقه بشکند و چه بسا هزینه‌هایی نیز متوجه ما خواهد شد که باید خود را آماده کنیم.



حجت‌الاسلام باقری بنابی همچنین تأکید کرد: امروز زمان لشکرکشی نیست و دنیا و مردم جهان امروز به طرف عدل و مهر و محبت قدم برمی‌دارند و تشنه عدالت هستند.



وی ادامه داد: هر قدر قدرت‌های شیطانی و ارتجاعی اقداماتشان سنگین‌تر باشد، به همان اندازه نیز بیشتر هزینه پرداخت خواهند کرد.



امام جمعه بناب در بخشی از سخنان خود از کشورهای منطقه خواست تا از سرنوشت شاه، صدام و مبارک برای خود درس عبرت بگیرند و بیش از این به آمریکا و اسرائیل خوش‌خدمتی نکنند. امروز اینها که سوریه را دو دستی به قدرت‌های شیطانی تقدیم می‌کنند، یقین بدانند که روزی این مشکل گریبان خود آنها را نیز خواهد گرفت.



رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب در ادامه با محکوم کردن کشتار بی‌رحمانه مسلمانان در کشورهای مسلمان منطقه به‌خصوص سوریه تصریح کرد: اگر در خط تقوا باشیم و در خط ولایت حرکت کنیم و مطیع ولایت باشیم و در مسیر رهبری حرکت کنیم، قطعاً هیچ قدرتی نمی‌تواند این کشور و این نظام را تهدید کند.



باقری بنابی در خاتمه با عرض تسلیت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و همچنین گرامیداشت هفته دولت، این هفته را به تمام دولتمردان تبریک و تهنیت گفت.


نوشته شده در   شنبه 9 شهريور 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode