ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 6 شهريور 1392     |     کد : 58607

مسئولان باید پاسخ مناسبی به مطالبات مردم دهند

امام جمعه تبریز گفت: مردم از مسئولان مطالباتی دارند و شایسته‌ است که به این مطالبات پاسخ مناسبی داده شود تا رضایت مردم و خداوند حاصل شود.




امام جمعه تبریز گفت: مردم از مسئولان مطالباتی دارند و شایسته‌ است که به این مطالبات پاسخ مناسبی داده شود تا رضایت مردم و خداوند حاصل شود.




به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان بسیجی اظهار کرد: گذشت، دلسوزی، افزایش ظرفیت دوستی، نشاط در کار، محبت، رفتار مناسب با ارباب رجوع و توجه به کرامت‌های انسانی از ویژگی‌های بارز مدیران حکومت اسلامی است.

وی افزود: گرامی داشتن مردم در تمام ادیان جایگاه والایی دارد، در نظام اسلامی نیز رعایت حرمت انسا‌ن‌ها از بنیادی‌ترین ارزش‌ها محسوب می‌شود.

امام جمعه تبریز گفت: هرگونه خدمت و تلاش در راستای جلب رضایت مردم‌، خشنودی خداوند را فراهم می‌سازد.

وی تاکید کرد: برای یک کارمند و مدیر مسلمان تکریم ارباب رجوع نه دستورالعمل و بخشنامه بلکه یک وظیفه انسانی و دینی است.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حجاب، عفاف و پاکدامنی عامل مهمی برای امنیت و آرامش روانی زن و مرد و سبب پایداری جامعه و استحکام خانواده است، رعایت آن در ادارات را مورد تاکید قرار داد.

وی در ادامه توجه به امر به معروف و نهی از منکر را مورد اشاره قرار داد و گفت: عمق‌بخشی به ارزش‌های انقلابی و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی در کنار اجرای درست فریضه امر به معروف و نهی از منکر از وظایف بسیج کارمندی است.

امام جمعه تبریز افزود: تذکر لسانی به کسانی که ارزش‌های اسلامی را رعایت نمی‌کنند لازم و ضروری بوده و راهی برای حفظ خون شهداست.

وی تاکید کرد: باید تلاش شود تا فرهنگ و روحیه بسیجی در ادارات گسترش یافته و نقش محوری بسیجیان کارمند در ادامه جنگ تحمیلی در مسیر ارائه خدمت بی‌منت به مردم زنده شود.

آیت‌الله مجتهد شبستری با اشاره به اینکه اکنون بسیج و بسیجی در همه جا حضور دارند، اذعان داشت: بسیج مایه خیر و برکت است و تفکر بسیجی است که آرمان‌های انقلاب را به سمت رشد و تعالی سوق می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند و صادقانه به آنان خدمت کنند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در پی آن است که با جنگ نرم در میان مردم و قوای سه‌گانه شکاف ایجاد کند از این رو همه باید گوش به فرمان رهبری، هوشیاری خود را حفظ کنند و بدانند شرط پایبندی به وحدت، التزام عملی به قانون اساسی و قوانین و مقررات کشور است.

آیت‌الله مجتهد شبستری با بیان اینکه مردم از مسئولان و همچنین به کسانی که به آنها رای داده‌اند، مطالباتی دارند، تصریح کرد: شایسته‌ است که به این مطالبات پاسخ مناسبی داده شود تا رضایت مردم و خداوند حاصل شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 6 شهريور 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode