ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 شهريور 1392     |     کد : 58381

دولت جدید برای عملیاتی کردن وعده‌های خود تلاش کند

امام جمعه مرند با بیان اینکه دولت جدید باید برای عملیاتی کردن وعده‌های خود تلاش کند، گفت: مسئولان باید برای حقوق حقه ملت از جمله انرژی صلح آمیز هسته‌ای نیز کوتاهی نکنند.


امام جمعه مرند:
دولت جدید برای عملیاتی کردن وعده‌های خود تلاش کند
امام جمعه مرند با بیان اینکه دولت جدید باید برای عملیاتی کردن وعده‌های خود تلاش کند، گفت: مسئولان باید برای حقوق حقه ملت از جمله انرژی صلح آمیز هسته‌ای نیز کوتاهی نکنند.
خبرگزاری فارس: دولت جدید برای عملیاتی کردن وعده‌های خود تلاش کند
به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرند در حسینیه امام خمینی مسجد جامع مرند اظهار کرد: مسئولان نظام باید دست در دست هم گذاشته تا مشکلات داخلی از جمله مسائل اقتصادی کشور را حل، و در بعد بین‌المللی نیز عزت، کرامت، عظمت، سربلندی و صلابت نظام را حفظ کنند.

وی افزود: اقشار مختلف مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور و حماسه‌ای به یاد ماندنی خلق کردند و امروز به کارگزاران و مسئولان نظام دل بسته‌اند.

نعمت‌زاده با بیان اینکه دولت جدید باید برای عملیاتی کردن وعده‌های خود تلاش کند، اضافه کرد: مسئولان باید برای حقوق حقه ملت از جمله انرژی صلح آمیز هسته‌ای نیز کوتاهی نکنند و در مقابل حفظ حقوق مسلمانان دیگر و حتی غیر مسلمانانی که بی گناه کشته می‌شوند، تلاش کنند.

خطیب جمعه مرند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشتم شهریور شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت را فرصت مناسبی برای خدمات دولت نظام جمهوری اسلامی است از رئیس جمهور و دولت جدید خواست تا برای ارائه خدمات بیشتر و حل مشکلات مردم مخصوصا مشکلات اقتصادی سعی و تلاش کنند.

نعمت‌زاده همچنین با اشاره به اتفاق دو رویداد مهم در شهرستان مرند ارتقاء فرمانداری ویژه و معاونت استانداری از مسئولانی که برای تصویب وارتقاء فرمانداری ویژه مرند تلاش داشتند مخصوصا نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر و اظهار امیدواری کرد، تا این ارتقاء شاهد رشد شکوفایی و توسعه شهرستان مرند در بخش‌های مهم اقتصادی و کشاورزی که مستحق مردم شهرستان مرند بود باشیم.

وی همچنین افتتاح سامانه پخش دیجیتال شهرستان مرند را که با همت مدیرکل صداو سیمای آذربایجان‌شرقی و مساعدت شهردار و شورای اسلامی شهر مرند روز گذشته رسما افتتاح شد از خدمات مسئولان تقدیر و تشکر کرد و گفت: امید است با توجه به موقعیت شهرستان مرند و قرار گرفتن در منطقه مرزی و آنتن‌های شبکه‌های بیگانه با متنوع شدن برنامه اوقات فراغت خانواده‌ها و جوانان را فراهم شود.

امام جمعه مرند به پاس قدردانی از زحمات فرماندهی انتظامی منطقه مرند سرهنگ فرهنگ نوروزی و سرهنگ آبراها فرمانده پلیس راهور شهرستان مرند در برقراری امنیت و آسایش مردم و مخصوصا در برگزاری نماز عید فطر و با اهدای لوح تقدیر از زحمات پرسنل فداکار نیروی انتظامی تجلیل کرد


نوشته شده در   جمعه 1 شهريور 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode