ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 مرداد 1392     |     کد : 58057

اعتراض به نصب عکس‌های دختران کنکوری در سراب

امام جمعه سراب با انتقاد از نصب عکس‌های فتوشاپی و آرایش کرده دختران مقام‌آور کنکور در سراب گفت: باید خانواده‌ها و آموزشگاه‌ها از نصب عکس‌های دختران جلوگیری کرده و اماکن و نیروی انتظامی آنها را جمع آوری کنند.


امام جمعه سراب با انتقاد از نصب عکس‌های فتوشاپی و آرایش کرده دختران مقام‌آور کنکور در سراب گفت: باید خانواده‌ها و آموزشگاه‌ها از نصب عکس‌های دختران جلوگیری کرده و اماکن و نیروی انتظامی آنها را جمع آوری کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در خطبه‌های امروز نمازجمعه این شهر اظهار کرد: تقوی ترمزی برای گناهان بوده و انسان متقی در برابر گناهان نیروی بازدارنده‌ای خواهد داشت.

وی با اشاره به افزایش آمار طلاق گفت: به جوانان و خانواده‌ها توصیه می‌کنم که در ازدواج‌ها هوشیار باشند تا پشیمانی بعدی پیش نیاید.

امام جمعه سراب با بیان اینکه ازدواج هوشیارانه هرگز به طلاق نمی‌انجامد، تصریح کرد: در نظر گرفتن تناسب فرهنگی خانواده‌ها و رعایت هم کفوی در ازدواج و داشتن سعه صدر سایه شوم طلاق را از زندگی دور می کند.

اکرمی با انتقاد از تغییر فرهنگ نامگذاری در برخی خانواده‌ها هشدار داد: انتخاب نام نیکو از وظایف والدین در قبال فرزندان بوده و نباید نام های نامتناسب با فرهنگ اسلامی و ایرانی بر فرزندان انتخاب شود.

وی به کنایه گفت: بارها مشاهده کرده که نام حیوانات یا کارخانه‌های خارجی بر فرزندان نهاده شده است در حالی که طبق روایات برکت خانه به داشتن اسماء هم نام با اهل بیت در ان خانه‌هاست.

امام جمعه سراب گفت: پیامبر اکرم(ص)مسلمانان را از انتخاب اسماء قبیح بر فرزندان نهی کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سراب با انتقاد از نصب عکس‌های فتوشاپی و آرایش کرده دختران مقام‌آور کنکور در سراب اظهار کرد: در درجه اول باید خانواده‌ها و آموزشگاه‌ها از نصب عکس‌های دختران جلوگیری کنند و در وهله دوم باید اماکن و نیروی انتظامی آنها را جمع اوری کنند.

امام جمعه سراب به مسئولان هشدار داد که وظایف محوله خود را به درستی انجام دهند تا نیازمند تذکر و یاداوری در خطبه‌ها نباشد.

اکرمی سلفی‌ها و وهابی‌ها را عامل خشونت‌های خونبار در منطقه دانست و افزود: خونین شدن منطقه و برادرکشی ها اسرائیل را شادمان کرده است.

امام جمعه سراب از نخبگان و دانشمندان کشورهای اسلامی خواست تا نسبت به هوشیارسازی مردم منطقه به صورت منسجم عمل کنند.

اکرمی با اشاره به کشتار مردم معترض مصر تو.سط نظامیان این کشور تصریح کرد: السیسی اکنون به عنوان فرد دست نشانده عمل و مصر را به خاک و خون کشانده است.

امام جمعه سراب همچنین از سکوت مجامع جهانی در قبال کشتار مردم منطقه اظهار تعجب کرد.


نوشته شده در   جمعه 25 مرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode