ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 مرداد 1392     |     کد : 58049

زمان حل مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال به دور از گرایش‌های سیاسی و جناحی

امام جمعه مرند گفت: دولت جدید باید امروز برای تحقق شعارهای انتخابی رئیس جمهور به ویژه حل مشکلات اقتصادی، مهار تورم و ایجاد اشتغال به دور از گرایش‌های‌های سیاسی و جناحی اقدام کند.


امام جمعه مرند گفت: دولت جدید باید امروز برای تحقق شعارهای انتخابی رئیس جمهور به ویژه حل مشکلات اقتصادی، مهار تورم و ایجاد اشتغال به دور از گرایش‌های‌های سیاسی و جناحی اقدام کند. 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده امروز در خطبه نماز جمعه در جمع نمازگزاران مرندی که در حسینیه امام خمینی مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: رای اعتماد به بیشتر اعضای کابینه پیشنهادی لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب بود که فرمودند همه موظف هستند رئیس جمهوری را در همه عرصه‌ها کمک کنند.

وی تاکید کرد: دولت جدید باید امروز در راستای تحقق شعارهای انتخابی رئیس جمهوری اسلامی ایران، به ویژه حل مشکلات اقتصادی، مهار تورم و ایجاد اشتغال و رفع بیکاری به دور از گرایش‌های‌های سیاسی و جناحی با عزم و اراده، اولویت برنامه خود را به برآورده کردن خواسته‌های به حق مردم و مطالبه‌های رهبری قرار دهد.

امام جمعه مرند افزود: انتظار رهبری و مردم از رئیس جمهوری و دولت تدبیر و امید محقق کردن شعارهای بسیار مهم امسال حماسه اقتصادی است.

این مسئول گفت: چنانچه دولتمردان با برنامه‌ریزی دقیق و صبر و حوصله و بهره گیری از علم و تجربه نخبگان کشور و فارغ از وابستگی سیاسی به جناح‌ها و گروه‌ها و پرهیز از اقدام‌های عجولانه و مقطعی وارد عمل شوند، می‌توانند با هم افزایی و تفاهم با دیگر قوا و به کارگیری رهنمودهای راهگشای رهبری در کوتاه مدت به شعارهای تبلیغاتی رئیس جمهوری جامه عمل بپوشانند.

نعمت‌زاده افزود: اگر دولت آقای دکتر روحانی به این توصیه‌ها عمل کند، عنوان کارآمدترین و موفق‌ترین دولت انقلاب و نظام را کسب خواهد کرد.

خطیب جمعه مرند اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی امروز تمام توان خود را بر این نکته معطوف کرده‌اند که نظام اسلامی را نظامی ناکارآمد و ناتوان در درون و بیرون کشور جلوه دهند تا الگو شدن این نظام مردمی را برای دیگر ملت‌ها و کشورهای جهان زیر سئوال ببرند.

وی ادامه داد: هدف پایه‌ای و اصلی دشمنان، ایجاد یاس و ناامیدی میان ملت‌هایی است که تنها راه رهایی خود را از قید و بند نظام سلطه و استعمارگران، نظام جمهوری اسلامی ایران و پیروی از رهبر معظم انقلاب را الگو قرار داده‌اند.

نعمت‌زاده در بخش دیگری از خطبه‌ها به سالروز تخریب بارگاه مقدس امام مجتبی(ع)، امام سجاد(ع) و امام صادق (ع) از سوی وهابیان در سال 1344 هجری قمری اشاره و این اقدام بی شرمانه را محکوم کرد.

این مسئول همچنین با اشاره به 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز دفاع مقدس به میهن اسلامی اذعان داشت: اسارت طولانی فرزندان این ملت به نوبه خود امتحان دیگری بود که ملت ما با موفقیت آن را به سرانجام رساند.


نوشته شده در   جمعه 25 مرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode