ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 مرداد 1392     |     کد : 58043

دولتمردان با حل مشکلات مردم از آنان تقدیر کنند

امام جمعه مراغه با بیان اینکه رای اعتماد مجلس به وزیران نماد همدلی دولت و مجلس برای خدمت بیشتر به مردم است، گفت: حالا زمان تلاش دولتمردان برای خدمت بیشتر به مردم است.


امام جمعه مراغه با بیان اینکه رای اعتماد مجلس به وزیران نماد همدلی دولت و مجلس برای خدمت بیشتر به مردم است، گفت: حالا زمان تلاش دولتمردان برای خدمت بیشتر به مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار کرد: پس از انتخابات باشکوه و حماسی بیست و چهارم خرداد و رای اعتماد مجلس به وزیران دولت یازدهم حالا زمان تلاش دولتمردان برای خدمت بیشتر به مردم است.

وی خواستار تلاش، رئیس جمهوری و مجلس برای معرفی سه وزیر باقیمانده در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها شد.

خطیب جمعه در ادامه با محکوم کردن کشتار مسلمانان در مصر افزود: با جنایت‌های دولت موقت مصر علیه مردم این کشور چهره واقعی و آمریکایی این دولت رو شد.

پورمحمدی افزود: حواث مصر، سوریه و انفجارهای عراق همه برنامه‌ریزی آمریکا، صهیونیست‌ها و کشورهای استکباری برای ناامن کردن کشورهای اسلامی است.

وی با بیان اینکه آل سعود و وهابیون پرده بر جنایات صهیونیست‌های غاصب می گذارند و وهابیون ارزش‌های دینی مسلمانان را نادیده انگاشته‌اند، افزود: وهابیون و آل سعود در مقابل جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی هنوز در سکوت هستند، هر چند یقین داریم که نزدیک است آن روزی که چهره پلید اسلام ستیزان رو شود.

خطیب جمعه مراغه ادامه داد: استکبار با ترویج سلفی گری و القاعده سعی کرد به نام اسلام، عده ای متحجر را به جان مسلمانان بیندازد، در سوریه شاهد هستیم که وهابیون چه جنایاتی کردند و حوادث صدر اسلام را زنده کردند و به نوامیس مسلمانان تعرض صورت گرفت.

دشمنان نقشه‌های شومی برای ایران در سر می پرورانند/ همه گروه‌ها و سلیقه‌های یکی باشند

وی با بیان اینکه دشمنان برای ایران اسلامی هم نقشه‌های شومی در سر می‌پرورانند، افزود: برای مقابله با دشمنان باید همه مردم و گروه‌ها با هر عقیده و سلیقه‌ای باید متحد و همدل باشند.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سالروزی بازگشت آزادگان به ایران اسلامی و پذیرش قطعنامه 598 افزود: جنگی که آمریکا علیه ایران توسط صدام به راه انداخت به نفع ایران تمام شد.

امام جمعه مراغه افزود: هشت سال دفاع مقدس نعمتی بود تا ایران اسلامی با دادن خون شهیدان به عزت، سربلندی دست یابد و امروز به کشوری قدرتمند در دنیا تبدیل شود.


نوشته شده در   جمعه 25 مرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode