ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 مرداد 1392     |     کد : 58029

باز گشت سنجد به شبکه 2

مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو از پخش مجموعه «سنجد خبرنگار» به کارگردانی نگار استخر خبر داد و افزود: این برنامه از امروز ساعت ۱۶ از شبکه دو پخش می‌شود.

مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو از پخش مجموعه «سنجد خبرنگار» به کارگردانی نگار استخر خبر داد و افزود: این برنامه از امروز ساعت ۱۶ از شبکه دو پخش می‌شود.

علی زارعان درباره این برنامه به روابط‌عمومی شبکه دو گفت: سنجد خبرنگار برنامه‌ای خبری و شاد است که با بازگشت سنجد آغازمی شود. این عروسک محبوب این‌بار به شغل قبلی خود بازگشته، یعنی سراغ خبرها و اتفاقاتی مثل بازگشایی مدارس، افتتاحیه نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای و دیگر رویدادهایی که به نوعی به کودکان کل کشور مربوط می‌شود، می‌رود تا از آنها خبر تهیه کند.

وی گفت: قرارست ارتباطمان با کودکان از طریق سایت کودک به آدرس www.۱۰۰۰۶۰۱۶.ir برقرار باشد و سوژه‌هایی را که بچه‌ها به ما می‌دهند بازسازی کرده و سنجدِ خبرنگار این سوژه‌ها را پیگیری ‌کند.

وی افزود: این برنامه در ۹۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از شبکه دو پخش می‌شود.

سنجد با عروسک‌گردانی و صداپیشگی نگار استخر یکی از عروسک‌های محبوب تلویزیون است که از دهه ۷۰ برای کودکان و بزرگسالان برنامه اجرا کرده است. سری جدید سنجد با عنوان سنجد خبرنگار به کارگردانی نگار استخر تهیه می‌شود.

پخش سری جدید برنامه صبحگاهی «روز از نو» با دو بخش تازه کافه خبر و داستان از شبکه دو آغاز شده است.

مدیر گروه اجتماعی شبکه دو درباره این بخش‌ها گفت: کافه‌خبر تلاش می‌کند خبرهای به روز و کاربردی را به اطلاع مردم برساند و هر روز یک یا دو موضوع مهم را پیگیری خواهد کرد. اجرای این بخش را ایمان موسوی به عهده دارد.

مهدی آذرمکان افزود: نجمه جودکی اجرای بخش داستان را به عهده دارد. در این بخش قصه، خاطرات، دل‌نوشته‌ها و دستنوشته‌های مخاطبان این برنامه صبحگاهی روایت می‌شود. 


نوشته شده در   جمعه 25 مرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode