ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 24 مرداد 1392     |     کد : 58012

دنده سنگین تراکتور برای گذر از سد مس

تیم تراکتورسازی تبریز با غلبه بر مس کرمان، به دنبال سومین برد متوالی خود است.

تیم تراکتورسازی تبریز با غلبه بر مس کرمان، به دنبال سومین برد متوالی خود است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان مس کرمان است. تراکتورسازی تبریز بعد از آغاز ناامید کننده خود در لیگ برتر، در اصفهان احیا شده و هر دو تیم این شهر را مغلوب کرد.

شاگردان جلالی که در هفته‌های اول و دوم در مصاف با تیم‌های پرسپولیس تهران و گسترش فولاد تبریز تنها یک امتیاز اندوخته بودند، در هفته‌های سوم و چهارم در اصفهان تیم‌های ذوب آهن و سپاهان این شهر را مغلوب کرده و با کسب هفت امتیاز تا رده سوم جدول صعود کردند.

تراکتورسازان که راه گلزنی به دروازه حریفان را به خوبی یافته‌اند درصدد ادامه روند پیروزی‌های خود می‌خواهند در مقابل مس کرمان نخستین برد خانگی خود را کسب کرده و تماشاگران خود را راضی روانه خانه‌هایشان سازند.

سرخپوشان تبریز اگر بتواند سه امتیاز بازی را از تیم کویرنشین مس کسب کنند می‌توانند حتی به صدر جدول نیز تکیه زنند به شرطی که استقلال تهران و فولاد خوزستان در بازی‌های این هفته خود به پیروزی نرسند.

بررسی وضعیت 2 تیم

تراکتورسازی تبریز با زدن 6 گل بعد از استقلال تهران دومین خط حمله را به خود اختصاص داده است. شاگردان جلالی تنها یک بازی خانگی برگزار کرده و مقابل گسترش فولاد به تساوی یک بر یک دست یافته‌اند.

در مقابل مس کرمان با سه امتیاز تیم چهاردهم جدول هستند. این تیم هر چند جزو قعرنشینان محسوب می‌شود اما تنها یک بازی را شکست خورده و سه بازی مساوی کرده است. مس کرمان در هفته اول در تهران با راه آهن به تساوی بدون گل دست یافته و در هفته دوم در کرمان با استقلال صنعتی خوزستان یک بر یک کرده است.

این تیم در هفته سوم در ورزشگاه آزادی تهران با دو گل مغلوب پرسپولیس شده و در بازی هفته گذشته خود در مقابل ذوب آهن اصفهان به تساوی بدون گل دست یافته است. مس کرمان با زدن تنها یک گل تا پایان هفته چهارم ضعیف‌ترین خط حمله را به خود اختصاص داده است.

سابقه بازی‌های دو تیم: مس همیشه در تبریز باخته است

دو تیم 8 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفتند که 5 پیروزی سهم تراکتورسازی بوده و دو بار نیز مس به پیروزی رسیده و یک بازی دو تیم هم مساوی خاتمه یافته است.

نکته جالب توجه اینکه مس کرمان تمام بازی‌های خود در تبریز را به تراکتورسازی واگذار کرده است. آمار بازی‌های دو تیم در لیگ برتر به شرح زیر است:

لیگ نهم(89-88):

بازی رفت: تراکتورسازی تبریز 1 - مس کرمان صفر

بازی برگشت: مس کرمان 3- تراکتورسازی تبریز 2

لیگ دهم(90-89):

بازی رفت: مس کرمان 1- تراکتورسازی تبریز 1

بازی برگشت: تراکتورسازی تبریز 1- مس کرمان صفر

لیگ یازدهم(91-90):

بازی رفت: تراکتورسازی تبریز 3- مس کرمان 1

بازی برگشت: مس کرمان 1- تراکتورسازی تبریز صفر

لیگ دوازدهم(92-91):

بازی رفت: تراکتورسازی تبریز 2- مس کرمان 1

بازی برگشت: مس کرمان 1- تراکتورسازی تبریز 3


نوشته شده در   پنجشنبه 24 مرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode