ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 مرداد 1392     |     کد : 57768

ایران در مسئله هسته‌ای وارد مرحله برگشت‌ناپذیری شده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ایران در مسئله هسته‌ای وارد مرحله برگشت‌ناپذیری شده، گفت: آمریکا با تحریم‌ها نمی‌تواند جلوی فعالیت‌های هسته‌ای ایران را بگیرد و ایران در راهی که رهبری رهنمون داده‌اند ادامه خواهد داد.

 
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد‌شبستری امروز در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلای امام خمینی و خیابان‌های اطراف، نماینده ولی ‌فقیه در استان آذربایجان شرقی در ادامه از حضور گسترده مردم استان آذربایجان شرقی در راهپیمایی روز جهانی قدس که یکی از یادگارهای به یادماندنی رهبر کبیر انقلاب اسلامی است تشکر ‌و گفت: رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته و رو به استیصال است و به فضل پروردگار در آینده نه چندان دور شاهد اضمحلال و نابودی قطعی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.



وی با بیان اینکه دین اسلام دین اتحاد است، خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان اتحاد داشتند رژیم صهیونیستی موی دماغ مسلمانان نمی‌شد.



این مسئول ادامه داد: خدا را شکر اتحاد مسلمانان آغاز شده و این رژیم هر روز رو به افول می‌رود.



شبستری افزود: زمانی که جوانان حزب‌الله لبنان با اتکای به خداوند متعال و بدون داشتن سلاحی خاص در مقابل این رژیم غاصب ایستادگی کردند و توانستند در جنگ 33 روزه چهارمین ارتش قدرتمند جهان را شکست دهند، تمام جهانیان به توخالی بودن ادعای این رژیم سفاک پی بردند.



عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه وحدت و اتحاد، عناصری است که ملت ایران را از همه تهدیدهای دشمنان مصون و محفوظ نگهداشته است، تاکید کرد: مردم و مسئولان باید قدر این نعمت را که به برکت ولایت حضرت علی بن ابیطالب (ع)، ائمه اطهار (ع) و ولایت مطلقه فقیه بدست آمده بدانند.



امام جمعه تبریز با اشاره به مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهوری جدید گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند یکی از برکات و اتفاقات خوب در نظام اسلامی این است که از هر چهار سال با انتخاب مردم، نیروهایی تازه نفس جایگزین خدمت رسانان قبلی می‌شوند.



وی ابراز داشت: همه خدمت رسانان در این نظام برای رشد روز افزون ایران اسلامی وارد میدان می‌شوند و برای سربلندی نظام اسلامی تلاش می‌کنند.



شبستری از مردم و تمام جریان‌های سیاسی خواست دولت را در انجام وظایف خود همراهی کنند.



ایران در مسئله هسته‌ای وارد مرحله برگشت‌ناپذیری شده است



این مسئول تصریح کرد: آمریکا و دولت‌های غربی با تحریم‌های غیرقانونی علیه ایران می‌خواهند به ملت ایران به خیال خودشان فشار وارد کنند تا ملت ایران از آرمان‌ها و اهداف خود عقب‌نشینی کرده و زیربار ذلت آنها رود و غنی‌سازی را متوقف کند.



خطیب جمعه تبریز تأکید کرد: ملت ایران ملت مقاومی در مقابل تحریم‌ها و تهدیدها بوده و هیچگاه حاضر نیست، عقب‌نشینی کند.



نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه ایران در مسئله هسته‌ای وارد مرحله برگشت‌ناپذیری شده، گفت: ملت و دولت ایران استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای را حق مسلم خود می‌دانند و ذره‌ای در این رابطه عقب‌نشینی نمی‌کنند.









مسلمان فصلی نباشیم



نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه نماز عید فطر در واقع نماز شکرانه به درگاه خداوند است و این عید روز وحدت مسلمین است، ابراز داشت: عید فطر بدرقه‌ای است بر ماه‌ رمضان، گویی پس ‌از یک ماه اطاعت پروردگار، همگان در ضیافتی که از سوی رب‌العالمین تدارک دیده شده، شرکت میکنند.



وی اضافه کرد: عید فطر جشن پیروزی بر نفس سرکش بوده و عیدی است که دل‌ها در آن از پلیدیها و ناپاکی‌ها شست‌وشو میشود و مسلمانان جهان بعد از یک ماه روزه‌داری، دل‌های صیقل داده از گناهان را پذیرای نور تازه‌ای از انوار الهی کرده‌اند.



امام جمعه تبریز عید فطر را روز امت اسلامی دانست و گفت: نماز عید فطر مظهر اتحاد مسلمین جهان است. همچنین نمایش انسجام و وحدت، طهارت و پاکی و صفای باطن و تقوا را از ویژگی‌های ممتاز عید فطر برشمرد.



شبستری با بیان اینکه مسلمان فصلی نباشیم، عنوان کرد: باید در تمام روزهای سال و اوقات از گناه پرهیز کرده و تقوی پیشه داشته باشیم.



وحدت و اخوت اسلامی رمز اصلی عزت و اقتدار مسلمانان در جهان



وی وحدت و اخوت اسلامی را رمز اصلی عزت و اقتدار مسلمانان در جهان دانست و عید فطر را جلوه‌ای از وحدت اسلامی ذکر کرد.



این مسئول گفت: دشمنان اسلام با هدف تضعیف وحدت مسلمین برای فراهم کردن زمینه سلطه مجدد استکبار بر مسلمانان طرح‌های تفرقه‌افکنانه را در دستور کار قرار داده‌اند.



امام جمعه تبریز با بیان اینکه اجتماع بر اندام دشمنان اسلام لرزه میاندازد، افزود: این مراسم بزرگ از سویی تقویت مسلمانان را در بر دارد و از سوی دیگر سبب اتحاد مسلمانان در سراسر جهان می‌شود.



این مسئول در پایان اذعان داشت: این کنگره عظیم قدرت شکست دشمنان را در دل خود جای دارد.


نوشته شده در   جمعه 18 مرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode