ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 11 مرداد 1392     |     کد : 57428

حقوق بشر واقعي، اسلامي و علوي است

حجت الاسلام محمدتقي پورمحمدي در خطبه هاي نماز جمعه اين شهر افزود: حقوق بشر واقعي، در اسلام، قرآن، نهج البلاغه و كلام ائمه معصومان (ع) متبلور شده است.

حجت الاسلام محمدتقي پورمحمدي در خطبه هاي نماز جمعه اين شهر افزود: حقوق بشر واقعي، در اسلام، قرآن، نهج البلاغه و كلام ائمه معصومان (ع) متبلور شده است.

وي اظهاركرد: حقوق بشري كه در آمريكا و رژيم صهيونيستي و غرب مورد تاكيد است، واقعي نبوده و در حقيقت سكوت و تجاوز به حق ساير ملت هاست.

امام جمعه مراغه گفت: مدعيان حقوق بشر در جهان فقط شعار آن را مي دهند و در برابر نقض آن در كشورهايي مانند فلسطين، سوريه ، مصر، عراق، افغانستان ، پاكستان و مردم مظلوم ميانمار سكوت مي كنند.

حجت الاسلام پورمحمدي اضافه كرد: سران برخي كشورهاي اسلامي در خواب بوده يا در حال نوكري و مزدوري براي استكبار و صهيونيست ها به سر مي برند و در برابر اين جنايت ها عليه مسلمانان سكوت كرده اند.

وي با اشاره به اينكه رييس تشكيلات خودگردان به ميز مذاكره با رژيم غاصب صهيونيستي حركت مي كند، گفت: از نظر مردم فلسطين تا زماني كه حتي يك وجب از خاك اين كشور در اشغال رژيم صهيونيستي باشد، مذاكره معنايي ندارد و محكوم است.

خطيب جمعه مراغه ادامه داد: اميدواريم با روح قدسي و مطهر امام راحل، درايت و حمايت مراجع ، بزرگان و علما و در راس آنان رهبر معظم انقلاب و ولي امر مسلمين جهان و با اتحاد و همبستگي مسلمانان، زمينه ريشه كني غده سرطاني رژيم صهيونيستي از منطقه فراهم شود.

حجت الاسلام پورمحمدي با اشاره به ۱۲ مرداد و تنفيذ حكم رياست جمهوري حجت الاسلام حسن روحاني، خاطرنشان كرد: با تاييد و تنفيذ حكم رياست جمهوري از سوي رهبر معظم انقلاب، مسووليت دولت جديد آغاز شده و از زحمات هشت ساله احمدي نژاد و دولت فعلي قدرداني خواهد شد.

وي گفت: داشتن مسووليت در سمت هاي مختلف مهم نبوده و چيزي كه حائز اهميت است، وجود اخلاص و حركت در راه خدا و خدمت كردن به مردم است.

نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري، گفت: اميدواريم دولت جديد همانند شعارهاي خود با روحيه اعتدال، جذب حداكثري و دفع حداقلي و با تبعيت از رهبر معظم انقلاب در مسير تعالي كشور حركت كند.

حجت الاسلام پورمحمدي، افزود: فشارهاي اخير آمريكا و اعمال تحريم هاي جديد در آستانه تنفيذ دولت جديد ، حاكي از اعمال فشار بر دولت جديد و مردم بوده كه با تدبير مسوولان، اين نقشه آن ها نيز شكست خواهد خورد.


نوشته شده در   جمعه 11 مرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode