ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 11 مرداد 1392     |     کد : 57426

امام جمعه سراب:دموکراسی خواهی غرب واهی است

امام جمعه سراب گفت: ترازوی غرب در سنجش دموکراسی کشورها با میزان وابستگی دولتمردان آن کشورها به غرب نسبت مستقیمی دارد.

امام جمعه سراب گفت: ترازوی غرب در سنجش دموکراسی کشورها با میزان وابستگی دولتمردان آن کشورها به غرب نسبت مستقیمی دارد.


به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: ترازوی غرب در سنجش دموکراسی کشورها با میزان وابستگی دولتمردان آن کشورها به غرب  نسبت مستقیمی دارد.



وی با بیان اینکه، ایران به عنوان  کشوری که مردمی‌ترین انتخابات در آن برگزار می‌شود و کلیه ارکان حکومتی آن مستقیم و غیرمستقیم به آرای ملت بستگی دارد به دلیل غیروابستگی و آزاد بودن از زیربار نظام سلطه جهانی متهم به نداشتن دموکراسی می‌شود و در مقابل پادشاهی‌های مستبد و نظام‌های دیکتاتوری دموکراسی خواه می‌شوند؛ اظهارکرد: عزت خواهی و استقلال طلبی مستلزم تحمل هزینه‌هایی است که مردم ایران اسلامی صبورانه مشکلات را تحمل می‌کنند.



امام جمعه سراب زیاده خواهی‌های غرب و نظام سلطه از کشورهای منطقه را تمام نشدنی دانست و افزود: تا زمانی که حق وجود داشته باشد، جدال با باطل هم خواهد بود.



*دولت یازدهم در عمل نیز پایبندی خود به وعده‌هایش را اثبات کند



حجت‌الاسلام اکرمی با اشاره به آغاز قریب الوقوع کار دولت یازدهم گفت: دولتی که با شعار تدبیر و امید و اعتدال اعتماد مردم را جلب کرد باید در عمل نیز پایبندی خود را به وعده‌هایش اثبات کند.



وی حمایت از دولت را حمایت از مردم عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: دولت تدبیر و امید روز به روز امید مردم به داشتن زندگی بهتر را پررنگتر سازد.



امام جمعه سراب با اشاره به سالگرد به دار آویخته شدن شیخ فضل الله نوری یادآور شد: مشروطه بدون مشروعه مورد قبول نیست و امام امت نیز به تاسی از این شهید گرانقدر زیربنای شورای نگهبان قانون و شرع را پایه‌ریزی کرد تا قوانین مصوب با ترازوی شرع سنجیده شوند.



حجت‌الاسلام اکرمی با گرامی داشت روز خبرنگار مسئولان و مدیران را به پاسخگویی به سئوالات خبرنگاران و همکاری با این قشر زحمت کش فراخواند.



امام جمعه سراب همگان را به پرداخت حداکثری فطریه توصیه کرد و افزود: آنچه در رسانه‌ها به عنوان میزان فطریه بیان می‌شود حداقل بوده و خانواده‌ها باید بر اساس قوت غالب غذای خود میزان فطریه را پرداخت کنند.




نوشته شده در   جمعه 11 مرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode