ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 مرداد 1392     |     کد : 57106

حجت الاسلام باقری بنابی: عملکرد دولت منتخب را ببینید بعد قضاوت کنید/عده‌ای بدون منطق اشکال تراشی می کنند

امام جمعه بناب گفت: برخی قلمها، برخی تریبونها و برخی زبانها در برخی روزنامه ها و مجلات بی پروا و همیشه منفی گرایانه به اختلافات دامن می زنند. کمی تامل کنید عملکرد دولت منتخب را ببینید بعد قضاوت کنید.



بناب-خبرگزاری مهر: امام جمعه بناب گفت: برخی قلمها، برخی تریبونها و برخی زبانها در برخی روزنامه ها و مجلات بی پروا و همیشه منفی گرایانه به اختلافات دامن می زنند. کمی تامل کنید عملکرد دولت منتخب را ببینید بعد قضاوت کنید.



حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در سومین جمعه از ماه مبارک رمضان درخطبه های نمازجمعه شهرستان بناب با انتقاد از برخی قلم فرسایی ها علیه دولت منتخب گفت: متأسفانه برخی از این قلم بنویس ها و ستون بنویس ها از آشتی و اتحاد متنفر هستند و بقدری مریض اند که حماسه عظیمی که در 24 خرداد درانتخابات اتفاق افتاد، به آن نمی پردازند.

وی افزود: برای اینکه نفر مورد دلخواه آنها رأی نیاورد، به رئیس جمهور منتخب فشار می آورند و اشکال تراشی می کنند.

خطیب جمعه بناب بیان کرد: من بعنوان ریش سفید از این جایگاه به آن ستون نویس ها و قلم بنویس ها ناصحانه عرض می کنم، 16 سال است به طبل اختلاف می کوبید؛ ولی مردم عملاً در انتخابات 24 خرداد جواب شما را در پای صندوق های رأی دادند و در عمل نشان دادند که راه و روش شما را قبول ندارند و حرف و حدیثهای شما را قبول نمی کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی تأکید کرد: بنده امر به معروف می کنم پیشاپیش شبهای قدر؛ سی سال است که در این جایگاه هستم و حرفهای بنده نیز در سطوح بالا خریدار دارد و قبول دارند. بیایید یک مقدار هم به اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولین فکر کنید. آیا نمی بینید که دشمنان نظام دور و بر این کشور کمین زده اند؟!

وی ادامه داد: یقین بدانید کوبیدن سوریه و عراق همه اش بهانه است. هدف آنها ریشه کنی این نظام است و جا دارد در چنین شرایط و موقعیت حساسی بیشتر بفکر اتحاد باشیم تا بفکر ایجاد اختلاف.

امام جمعه بناب گفت: بیایید از ولایت واقعاً فرمان ببرید. مغالطه نکنید و به انتخاب مردم حریم و حرمت قائل شوید. بیایید به رأی مردم احترام بگذاریم.

باقری بنابی درعین حال اظهارکرد: هنوز چیزی نشده است. 12 مرداد دولت جدید خواهد آمد. این قدر زود قضاوت نکنید و فشار وارد نکنید. باید منتظرباشیم و ببینیم عملکرد دولت منتخب چطور خواهد شد، بعد قضاوت کنیم.

وی تصریح کرد: بی منطق به کسی به به نگفته و جشنواره برگزار نکنیم. از طرف دیگر نیز قصاص قبل ازجنایت نکنیم. اگر بی منطق قدم برداریم، مردم عکس العمل نشان خواهند داد. چرا که در انتخابات گذشته مردم جواب برخی حرکتهای خودسر و خودمحور را دادند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نام گذاری سالهای اخیر از سوی مقام معظم رهبری گفت: مردم باید واقعیتها را درک کنند. چون کشور ما امروز درحوزه اقتصاد درگیرجنگ است و اگربه توصیه های رهبرمعظم انقلاب توجه می کردیم، وضع الان به مراتب بهتر از این بود و فشارتحریمها اثرگذاری کمتری داشتند.

باقری بنابی با بیان اینکه به این نام گذاری ها از طرف دولت و از طرف مجلس نه تنها توجهی نشد، بلکه هیچ گام جدی نیز برداشته نشد؛ گفت: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی قسمتی که به مردم و ملت مربوط بود، بصورت معجزه وار تحقق یافت.

وی با اشاره به اینکه عملکرد دستگاههای نظام نیز در این انتخابات قابل تحسین بود؛ افزود: بجهت امانت داری و صیانت از آراء مردم عملکرد دستگاههای نظام قابل تقدیر است.

باقری بنابی همچنین با بیان اینکه هنوز هم برای تحقق شعارهای مقام معظم رهبری از سوی مسئولین دیر نیست؛ تأکید کرد: طی چند روز آینده دولت با کفایت شروع به کار خواهد کرد و انصافاً کار سختی پیش روی دولت جدید است و از طرفی باتهدید چندین کشور بزرگ اتمی جهان مواجه هستیم. لذا بایستی ضمن حفظ آمادگی تمام به مقابله با تهدیدها و تحریمهای دشمنان برویم و آن هم نمی شود مگر با حفظ وحدت و همدلی!

امام جمعه بناب در خاتمه سخنان خود با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت: در حالی که دشمنان نظام نظاره گر حضور مردم در این راه پیمایی هستند؛ لذا جمعه آینده پیر و جوان، زن و مرد ضمن حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همبستگی خودمان را با ملت مظلوم فلسطین نشان خواهیم داد.


نوشته شده در   جمعه 4 مرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode