ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 2 مرداد 1392     |     کد : 57027

حجاب اتباع آذربایجان به هنگام حضور در ایران مناسب نیست

استاد حوزه و دانشگاه های تبریز خواستار نظارت بیشتر مسئولان بر وضع حجاب اتباع جمهوری آذربایجان هنگام ورود به داخل کشور شد.



تبریز - خبرگزاری مهر: استاد حوزه و دانشگاه های تبریز خواستار نظارت بیشتر مسئولان بر وضع حجاب اتباع جمهوری آذربایجان هنگام ورود به داخل کشور شد.



به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجتبی نظری امروز سه شنبه طی سخنرانی خود در جمع بازاریان تبریز در محل مسجد مقبره با بیان این مطلب گفت: هم کیشان مسلمان و شیعه جمهوری آذربایجان، بعنوان مهمان، عزیزان ما هستند اما تسلط 70 ساله کمونیسم بر آنها موجب شده تا فرهنگ اسلامی آنها دستخوش تغییرات گسترده ای شود و از عمل به فرایض باز بمانند.

وی با انتقاد از نحوه پوشش زنان اتباع جمهوری آذربایجان در تبریز و دیگر شهرهای کشور که جهت مراجعه به مراکز درمانی حضور می یابند، ابراز داشت: مسئولان کشور باید در مرزهای ورودی به ایران این عزیزان را توجیه و بر رعایت حجاب توسط بانوان آذری تاکید کرد.

حجت الاسلام نظری همچنین با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان باید از فضای معنوی به وجود آمده برای خودسازی و نزدیکی به خداوند متعال بیشترین بهره برده شود افزود: صدا و سیما باید برنامه های مذهبی خود را در این زمینه کمی بیشتر تقویت کند اما متاسفانه دیده می شود که در آستانه افطار یا در طول روز برنامه های خوانندگی خوانندگان از این شبکه ها پخش می شود که مناسب حال و هوای این ماه مبارک نیست.

این استاد حوزه و دانشگاه های تبریز در ادامه گفت: مردم باید در این ماه فریضه امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهند و با کسانی که در ملاء عام روزه خواری می کنند به صورت لسانی و در حد تذکر بر خورد کنند و افرادی نیز که متاسفانه توفیق روزه گرفتن از آنها سلب شده یا عمدا روزه خواری می کنند باید مراعات حال مومنان را داشته باشند. 


نوشته شده در   چهارشنبه 2 مرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode