ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 2 مرداد 1392     |     کد : 57016

موضوع الحاق باسمنج به تبریز به وزارت کشور ارسال شد

شهردار تبریز گفت: موضوع الحاق باسمنج به تبریز که چندی پیش پس از موافقت مدیریت ارشد استان از تصویب شورای اسلامی شهر نیز گذشت برای طی مراحل قانونی به وزارت کشور ارسال شده و به محض ابلاغ از سوی وزارت کشور عملیاتی خواهد شد.

شهردار تبریز گفت: موضوع الحاق باسمنج به تبریز که چندی پیش پس از موافقت مدیریت ارشد استان از تصویب شورای اسلامی شهر نیز گذشت برای طی مراحل قانونی به وزارت کشور ارسال شده و به محض ابلاغ از سوی وزارت کشور عملیاتی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در نشست بررسی و ارزیابی عملکرد منطقه 9 شهرداری تبریز اظهار کرد: شهرک خاوران به عنوان یکی از مناسب‌ترین شهرک‌های سرریز جمعیتی شمال‌غرب کشور، بستر و امکانی مناسب برای تداوم توسعه شهری تبریز به شمار می‌رود که مقدمات آماده‌سازی این شهرک پس از تملک اراضی و به دنبال ایجاد شهرداری منطقه 9 تبریز در این محدوده در سال 87 آغاز شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تصویب موضوع الحاق شهر باسمنج به تبریز را فرصتی برای خدمات‌رسانی مطلوب و متوازن و همسو به شهروندان ساکن در محدوده خاوران و باسمنج ارزیابی و تصریح کرد: موضوع الحاق باسمنج به تبریز که چندی پیش پس از موافقت و تأکید مدیریت ارشد استان از تصویب شورای اسلامی شهر نیز گذشت برای طی مراحل قانونی به وزارت کشور و نهادهای بالادست ارسال شده و به محض ابلاغ از سوی وزارت کشور عملیاتی خواهد شد.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تصویب ایجاد و احداث قطعات باغ‌ویلایی در محدوده شهرک خاوران را یکی از اقدامات مهم شهرداری تبریز در راستای حفظ و احیای باغات و فضای سبز موجود در این منطقه اعلام و خاطرنشان کرد: این قطعات با پیگیری‌های شهرداری تبریز و موافقت استاندار آذربایجان‌شرقی در متراژ‌های یک و دو هزار متری ایجاد و واگذار خواهند شد.

احداث پارک و مسجد آبی در تبریز

نوین در بخش دیگری از سخنان خود در عین حال اجرای دو پروژه بزرگ مشارکتی مسجد و پارک آبی در این منطقه را زمینه‌ساز تسریع روند توسعه شهرک و نیز ترغیب هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های مشابه در این منطقه دانست.

وی همچنین با اعلام اینکه با پیگیری‌های انجام یافته مشکلات مربوط به ایجاد شبکه‌های آب و برق و گاز در این شهرک برطرف گردیده ابراز امیدواری کرد با همکاری‌های بین‌بخشی روند احداثات و توسعه شهرک با توجه به ایجاد زیرساخت‌ها تسریع شود.

شهردار تبریز همچنین با تاکید بر اینکه باید از ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده شهرک خاوران جلوگیری شود، افزود: شهرداری منطقه 9 تبریز با جدیت و قاطعیت در مقابل ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرک خاوران و مناطق تابعه ایستادگی و برخورد کند.


نوشته شده در   چهارشنبه 2 مرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode