ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 15 تير 1392     |     کد : 56114

تبریز و آذربایجان شرقی، پیشگام خلق حماسه اقتصادی هستند

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: ملت ایران بعد از پیروزی در خلق حماسه سیاسی، حرکت خود را برای خلق حماسه اقتصادی آغاز کرده‌اند و خوشحالیم که تبریز و آذربایجان شرقی پیشگام این حرکت هستند.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: ملت ایران بعد از پیروزی در خلق حماسه سیاسی، حرکت خود را برای خلق حماسه اقتصادی آغاز کرده‌اند و خوشحالیم که تبریز و آذربایجان شرقی پیشگام این حرکت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در جمع سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی کشورهای مختلف و تعدادی از ایرانیان مقیم خارج از کشور، ضمن خوشامدگویی به میهمانان حاضر در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری، اظهار داشت: ملت ایران بعد از پیروزی در خلق حماسه سیاسی، حرکت خود را برای خلق حماسه اقتصادی آغاز کرده‌اند و خوشحالیم که تبریز و آذربایجان شرقی پیشگام این حرکت هستند.



وی با بیان این که مایه مباهات است که توانسته‌ایم نظر ایرانیان مقیم خارج از کشور را برای حضور در تبریز جلب کنیم، افزود: امیدوارم در کنار فعالیت‌های کاری و نشست‌های اقتصادی، خاطره خوبی از حضور در تبریز برای میهمانان ما رقم بخورد.



علیرضابیگی همچنین از ایرانیان مقیم خارج از کشور، سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف در تهران و نمایندگان جمهوری اسلامی در دیگر کشورها سپاسگزاری کرد.



چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی با حضور بیش از 25 سرمایه‌گذار و بنگاه اقتصادی از کشورهای مختلف و همچنین ایرانیان مقیم خارج از کشور در سالن همایش‌های مصلای امام خمینی تبریز آغاز به کار می‌کند.



این همایش به مدت دو روز برگزار و طی آن، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی شرکت‌کننده در پانل‌های اختصاصی با قابلیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی، تجاری و سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی آشنا خواهند شد.




نوشته شده در   شنبه 15 تير 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode