ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 14 تير 1392     |     کد : 56094

امام جمعه هریس:نظام سلطه به دنبال تسلیم بی‌چون و چرای ملت ایران است

امام جمعه هریس گفت: نظام سلطه به دنبال تسلیم بی‌چون و چرای نظام اسلامی در مقابل جاه‌طلبی و زیاده‌طلبی‌های خودش است و علت مخالفت با مسئله هسته‌ای ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل آنهاست.

امام جمعه هریس گفت: نظام سلطه به دنبال تسلیم بی‌چون و چرای نظام اسلامی در مقابل جاه‌طلبی و زیاده‌طلبی‌های خودش است و علت مخالفت با مسئله هسته‌ای ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل آنهاست.


به گزارش خبرگزاری فارس از هریس، قهرمان احمدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر اظهار کرد: آمریکا و دولت‌های غربی در مسئله هسته‌ای بهانه‌تراشی می‌کنند و نه دموکراسی و نه حقوق‌ بشر هیچ‌کدام برای آنها اهمیت ندارد.



وی افزود: نظام سلطه به دنبال تسلیم بی‌چون و چرای نظام اسلامی در مقابل جاه‌طلبی و زیاده‌طلبی‌های خودشان هستند و علت مخالفت با مسئله هسته‌ای ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل آنها است.



خطیب جمعه هریس تصریح کرد: مسئله‌ هسته‌ای برای ملت ایران یک امر حیثیتی بوده و لحظه‌ای از مواضع به حق خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد و با ایستادگی و اتکا به قدرت خود به دشمنانمان سیلی خواهیم زد.



وی تاکید کرد: ملت ایران در طول 34 سال نشان داده که با مقاومت، پایداری، اصرار و پافشاری خود باعث یاس و ناامیدی دشمنان و پیروزی در همه عرصه‌ها شده است.



قهرمانی با اشاره به انتخابات 24 خردادماه اظهار کرد: انتخابات اخیر عیاری برتر از مردم‌سالاری دینی را در جمهوری اسلامی به منصه ظهور رساند و دشمنان کشور را در حسرت فرو برد.



وی گفت: هر چند دشمنان ملت ایران کینه‌توزانه تلاش می‌کنند که این عیار ناب را منکر شوند ولی نگاهی به تحولات کشورهای تحت سلطه غرب نشان می‌دهد که این کشورها تا چه حد ضد مردم‌سالاری هستند.



امام جمعه شهرستان هریس گفت: تحولات اخیری که در قطر رخ داد و یک کودتای پنهان آمریکایی مجدد باعث رفتن پادشاهی شد که با کمک انگلیسی‌ها علیه پدر خود کودتا کرده و به حکومت رسیده بود و اکنون با دسیسه آمریکای - انگلیسی علیه او کودتا می‌شود و می‌رود و مردم در این کشور هیچ نقشی نداشته و منافع و خواست آنها به حساب نمی‌آید؛ نمونه‌ای در این زمینه است.



وی ادامه داد: وضعیت دیگر کشورهای مورد حمایت آمریکا و غرب در منطقه نیز به همین منوال است، حکومت متحجر و عقب مانده عربستان سعودی و حکومت قبیله‌ای بحرین حکومت‌هایی هستند که آمریکا از آنها حمایت می‌کند.



*حیرت دنیا از حضور 73 درصدی مردم ایران در انتخابات



قهرمانی با بیان اینکه نظام مردمی و جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است و انتقال قدرت در آن با خواست و اراده آگاهانه ملت صورت می‌گیرد، اظهار کرد: حضور بانشاط و 73 درصدی مردم در انتخابات 24 خردادماه همه طرح‌های دشمنان را با شکست مواجه کرد و ملت نشان دادند که به نظام جمهوری اسلامی اعتماد داشته و علاقمند هستند.



امام جمعه شهرستان هریس با اشاره به ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن کریم و ضیافت الهی گفت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار ارزشمندی برای انس با قرآن، تزکیه و خودسازی است و اخذ توشه ارزشمند تقوای الهی که با آن انسانها در طول سال به خوبی می‌توانند زندگی شرافتمندانه داشته باشند.



وی افزود: باید مومنان خود را برای مهمانی ماه مبارک رمضان مهیا کنند و از ظرفیت عظیم مساجد بیشتر استفاده شود.




نوشته شده در   جمعه 14 تير 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode