ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 14 تير 1392     |     کد : 56089

تبریزی‌ها رکورد همایش‌های پیاده‌روی کشور را در سال 92 شکستند.

تبریزی‌ها رکورد همایش‌های پیاده‌روی کشور را در سال 92 شکستند.

تبریزی‌ها رکورد همایش‌های پیاده‌روی کشور را در سال 92 شکستند.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، با حضور بیش از 400 هزار نفر از زن و مرد و پیر و جوانان تا کودک شش ماهه رکورد همایش‌های پیاده‌روی کشور در سال 92 همچون سال‌های گذشته در تبریز شکسته شد تا دیگر بار تبریز شهر اولین‌ها همایش پیاده‌روی خانوادگی بزرگ دیگری را در تاریخ ورزش کشور رقم زند.



در این همایش که صبح امروز با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، فرماندار تبریز، نایب رئیس فدراسیون ورش‌های همگانی کشور و مسئولان استانی و مردم مشتاق ورزش و سلامتی تبریز و در مسیر چهار کیلومتری جاده ائل‌گلی برگزار شد، خانواده‌های تبریزی به پیاده‌روی پرداخته و شعار ورزش و سلامتی سر دادند.



شرکت‌کنندگان با تجمع در ورودی پارک ائل‌گلی تبریز با در دست داشتن پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی فضای شورانگیزی به این همایش بزرگ و تاریخی در آذربایجان‌شرقی دادند.



برگزاری پرشور همایش پیاده روی تبریز، ادامه موفقیت های اخیر ورزش کشور است



مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در این همایش برگزاری پرشور همایش پیاده‌روی تبریز را ادامه موفقیت اخیر ورزش کشور عنوان کرد.



سیدمحمد شروین‌اسبقیان در همایش پیاده‌روی بزرگ تبریز با اشاره به موفقیت‌های اخیر تیم‌های ملی فوتبال و والیبال در عرصه‌های بین‌المللی، اظهار کرد: توجه به ورزش همگانی و پرداختن مردم به آن، زمینه را برای موفقیت‌های بزرگ فراهم می‌سازد و حضور با شور و شوق مردم در همایش‌های ورزشی و همگانی زمینه‌ساز موفقیت‌های بزرگ ورزشی است.



وی با ارائه گزارشی از عملکرد ورزشی هشت سال گذشته اداره‌کل ورزش استان در بخش‌های همگانی، قهرمانی و زیرساخت‌های ورزشی، افزود: اقدامات خوبی در مدت یاد شده در تمام زمینه‌ها صورت گرفته و موفقیت‌های بزرگی هم در بخش تیمی و هم در بخش انفرادی به دست آمده است.



اسبقیان، افزایش سرانه ورزشی استان به 61 سانتی‌متر مربع را مهم‌ترین دستاورد در بخش زیرساخت‌ها و امکان ورزشی عنوان کرد و گفت: با افتتاح طرح‌های نیمه تمام و در دست ساخت، این رقم به 81 سانتی متر مربع افزایش می‌یابد که موفقیت بزرگی در زمینه زیرساخت‌ها به شمار می‌رود.



وی، برگزاری همایش‌های ورزشی همگانی را در راستای سیاست‌های نظام و پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت ورزش همگانی، عنوان کرد و گفت: ایجاد شور و نشاط در جامعه نخستین تأثیر ورزش و پرداختن به آن است و همایش‌های همگانی نخستین گام در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در بین مردم است.



شروین‌اسبقیان با بیان اینکه ورزش استان آذربایجان‌شرقی، همواره در دستاوردهای ملی و افتخارات جهانی کشور نقشی تعیین کننده و مؤثر داشته است، خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، توجه ویژه‌ای به امر ورزش شده است که این امر به خصوص در سال‌های اخیر، با شتاب بیشتری استمرار داشته و نماد بارز آن در آذربایجان‌شرقی، چشمگیر بوده است.



وی تصریح کرد: صعود تیم‌های باشگاهی به لیگ برتر فوتبال و والیبال، حضور تیم تراکتورسازی در رقابت‌های آسیایی، افتخارات ورزشی جانبازان و معلولان در رقابت‌های پارالمپیک گوانگجو، قهرمانی سجاد هاشمی در رقابت‌های جهانی دو و میدانی، صعودهای افتخارآمیز عظیم قیچی‌ساز به قله‌های مرتفع جهان و کسب طلای پرویز هادی در کشتی سنگین وزن جهان، از جمله دستاوردها و تأثیرات تعیین‌کننده استان در ورزش کشور بوده است.



اسبقیان با اشاره به تأثیر سفرهای استانی هیئت دولت در دستاوردهای ورزشی استان آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان‌شرقی، تأثیر چشمگیری در توسعه زیرساخت های عمرانی ورزش استان داشته است که تکمیل استادیوم یادگار امام (ره)، تجهیز پیست دوچرخه‌سواری و احداث سالن 6 هزار نفری کشتی از آن جمله است.



در ادامه مراسم قرعه کشی با حضور مسئولان برگزار شد و یک دستگاه خودروی پراید اهدایی بیگی استاندار آذربایجان‌شرقی، یک دستگاه پیکان وانت اهدایی ایران خودرو تبریز، 10 کمک هزینه سفر حج اهدایی استاندار آذربایجان‌شرقی، 10 ربع سکه بهار آزادی صنعت، معدن و تجارت استان و 50 دستگاه دوچرخه اهدایی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان‌شرقی قرعه کشی شد و دو دستگاه خودور به برندگان اهدا شد.


در حاشیه این همایش، گروه‌های ورزشی طناب زنی دختران و پسران، بادبادک پرانی، کاراته، جودو به اجرای نمایش پرداختند.




نوشته شده در   جمعه 14 تير 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode