ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 2 تير 1392     |     کد : 55568

سازمان تبليغات اسلامي در استفاده از فضاي مجازي پيشرو است

حجت الاسلام حميد عظيمي گفت:مهمترين بخش در سازمان تبليغات اسلامي تبليغ دين مبين اسلام است . و اين سازمان با تدابير مناسب در بحث تبيان وido سايت اطلاع رساني سازمان ، خبرگزاري مهر وديگر بخش ها توانسته است به خوبي ايفاء نقش كند.

حجت الاسلام حميد عظيمي گفت:مهمترين بخش در سازمان تبليغات اسلامي تبليغ دين مبين اسلام است . و اين سازمان با تدابير مناسب در بحث تبيان وido سايت اطلاع رساني سازمان ، خبرگزاري مهر وديگر بخش ها توانسته است به خوبي ايفاء نقش كند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي،حجت الاسلام حميد عظيمي روز شنبه در جمع روساي شهرستانهاي تبليغات اسلامي استان كه به مناسبت يك تير سالروز تاسيس سازمان تبليغات اسلامي برگزار شد گفت:اول تير سالروز تأسيس تبليغات اسلامي كه يكي از يادگاران بزرگ معمار انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) است كه مهمترين بخش در سازمان تبليغات اسلامي تبليغ است، و اگر تبليغ با مبلغ سنخيت نداشته باشد تأثير گذار نيست ولي اگر تبليغ با مبلغ سنخيت داشته باشد تاثيرگذاريش مشهود خواهد بود.

وي با بيان اينکه در دنياي كنوني تبليغات يكي از شاخص‌هاي مهم در همه عرصه‌ها است، افزود: ما بايد ملازم فرمايشات مقام معظم رهبري باشيم و تندروي و كندروي در پيروي از ولايت فقيه نداشته باشيم.

عظيمي با اشاره به خلق حماسه سياسي در 24 تير ماه از سوي ملت شريف ايران افزود: ملت به تكليف خود عمل كرد و رييس جمهور منتخب مردم فردي است از جامعه روحانيت و نه اصلاح طلب تندرو و نه اصولگراي تندرو است، ايشان به صورت مستقل وارد انتخابات شدند.

وي افزود: عده‌اي مي‌خواهند به نوعي اين حماسه سياسي را به نام جريان خود تعبير نمايند و پيروزي سياسي 24 خرداد خود را به نام يك جريان خاص مصادره کنند.

عظيمي ادامه داد : پيروز واقعي حماسه 24 خرداد مردم ايران هستند و اگر مردم به اصولگرا رأي ندادند به علت عملكرد دو دوره دولت نهم و دهم بود و اگر مردم به اصلاح‌طلب‌ها رأي ندادند به علت فتنه‌هايي بود كه به وجود آورده بودند و اين شد که مردم به يك دولت اصولگراي اصلاح‌طلب به نام دولت تدبير و اميد رأي دادند.

عظيمي گفت: در ماه مبارك رمضان در منابر و جلسات بايد به صورت اهم به تفسير قرآن پرداخته شود و در خصوص اوقات فراغت و اعزام روحاني براي ماه مبارك رمضان بايد فعاليت‌هاي مثمرثمري در اين راستا صورت گيرد.


نوشته شده در   يکشنبه 2 تير 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode