ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 31 خرداد 1392     |     کد : 55478

امام جمعه موقت مهربان:حماسه 24 خرداد ملت ایران اقتدار نظام جمهوری اسلامی را بیشتر کرد

امام جمعه مهربان...

امام جمعه موقت مهربان گفت: بی‌‌‌شک ثمرات حماسه 24 خرداد ملت ایران باعث اقتدار روزافزونتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام رضا ارشدی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان ضمن سفارش خویش و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به خلق حماسه سیاسی ملت بزرگ ایران در انتخابات 24 خرداد اشاره کرد و افزود: انتخابات حماسی 24 خرداد دستاوردهای بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی بود که از سال‌ها قبل  برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات برنامه‌ریزی کرده بودند.



خطیب جمعه موقت مهربان عنایات الهی، توجهات حضرت حجت (عج الله )، تدابیر حکمیانه مقام عظمای ولایت و بیداری و آگاهی ملت بزرگ ایران رمز پیروزی ملت در خلق حماسه بزرگ سیاسی در 24 خرداد عنوان کرد و افزود: بی شک ثمرات این پیروزی بزرگ ملت باعث اقتدار روزافزون‌تر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.



حجت‌الاسلام و المسلمین ارشدی تصریح کرد: حماسه ملت در انتخابات 24 خرداد ثابت کرد که هنوز هم جوانان هشت سال دفاع مقدس در کشور زنده‌اند و جوانان کشورمان  زمانی با حضور در جبهه‌های نبرد و زمانی با حضور در پای صندوق‌های و مشارکت در تعیین سرنوشت خویش برای کشورمان افتخار آفرینی می‌کنند.



امام جمعه موقت مهربان اطاعت از فرامین مقام عظمای ولایت را عامل تثبیت و اقتدار روز افزون  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: ملت بزرگ ایران نشان داده‌اند که هر جا مقام معظم رهبری حضور ملت را ضروری بدانند، ملت سر از پا نشناخته و به ندای رهبر و مقتدای خویش با تمام وجود گوش داده و فرامین معظم له را اطاعت و عملی خواهند کرد.



خطیب جمعه موقت مهربان با اشاره به ارسال پیام های  تبریک از سوی سران کشورهای مختلف به رئیس جمهور منتخب افزود: همین کشورها مدت‌ها تلاش می‌کردند تا حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند، ولی خلق حماسه بزرگ سیاسی توسط ملت ایران باعث شد تا از مواضع قبلی خود کوتاه آمده و خود را دوست کشورمان جلوه دهند.



حجت‌الاسلام و المسلمین ارشدی با تقدیر و تشکر از رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداها و هواداران آنها چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اظهار امیدواری کرد، با تبدیل فضای رقابت‌های انتخاباتی به رفاقت‌های انتخاباتی، خدمات شایسته‌ای به ملت بزرگ ایران ارائه شود.



امام جمعه موقت مهربان در ادامه خطبه دوم انتخاب دکتر حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور منتخب یازدهم تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد، این انتخاب  باعث خیر و برکت برای ایران اسلامی گردد.



خطیب جمعه موقت مهربان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران به روح مطهر تمامی شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس و بویژه روح مطهر امام شهداء حضرت امام خمینی (ره) درود و صلوات فرستاد و روز بسیج اساتید را گرامی داشت.



حجت‌الاسلام و المسلمین ارشدی با گرامیداشت روز اصناف، روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی را گرامی داشت.



امام جمعه موقت مهربان با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام هفتم تیر از خدمات ارزنده دکتر بهشتی تجلیل کرد.



خطیب جمعه موقت مهربان نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت آقا امام زمان (عج الله) را تبریک گفت و تعجیل در فرج آن حضرت را از خداوند متعال خواستار شد.


نوشته شده در   جمعه 31 خرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode