ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 10 خرداد 1392     |     کد : 54593

ریخت و پاش‌ها و استفاده از بیت‌المال نمی‌تواند نظر مردم را جلب کنند

امام جمعه تبریز بابیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی ریشه‌دار و یکپارچه مردمی است، گفت: ریخت و پاش‌ها و استفاده از بیت‌المال نمی‌تواند نظر مردم را جلب کنند.

آیت‌الله مجتهد‌ شبستری

ریخت و پاش‌ها و استفاده از بیت‌المال نمی‌تواند نظر مردم را جلب کنند

امام جمعه تبریز بابیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی ریشه‌دار و یکپارچه مردمی است، گفت: ریخت و پاش‌ها و استفاده از بیت‌المال نمی‌تواند نظر مردم را جلب کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به فرارسیدن رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام 15 خرداد اظهار کرد: روز 15 خرداد در حقیقت روز دفاع از حریم اسلام، روحانیت و رهبری بود.

وی تصریح کرد: این قیام بزرگ پس از روشنگری امام در فیضیه قم و دستگیری ایشان رخ داد و جرم شهدای این قیام دفاع از اسلام و روحانیت بود.

خطیب جمعه تبریز با بیان اینکه 15 خرداد آغاز نهضت انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، گفت: قیام 15 خرداد الگوی زنده برای همیشه تاریخ و نقطه آغازین انقلاب اسلامی است.

‌وی با اشاره به اینکه نیم قرن از حماسه ملت ایران در 15 خرداد 42 می‌گذرد، تصریح کرد: 15 خرداد از ایام‌الله است و باید امسال این ایام باشکوه‌تر از هر سال برگزار شود.

ریشه نظام جمهوری اسلامی ایران مردم و پشتیبانی مردمی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: همه باید تلاش کنند تا انتخابات پرشور، با نشاط برگزار شود چون اقتدار و استحکام نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بر مبنای حضور و پشتیبانی مردمی بوده است.

آیت الله شبستری تاکید کرد: برگزاری انتخابات پرشور زمینه ساز مصونیت، اقتدار، امنیت کشور و برطرف کننده تهدیدهای دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران، نظام ریشه‌دار است که ریشه آن مردم و پشتیبانی یکپارچه مردمی است.


ریخت و پاش‌ها و استفاده از بیت‌المال نمی‌تواند نظر مردم را جلب کنند

امام جمعه تبریز گفت: گام بلند و حماسی و پرشور ملت ایران در انتخابات پیش روی 24 خرداد را بشارت دهنده موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ‌تر برای انقلاب و نظام اسلامی است.

آیت الله شبستری ادامه داد: مردم درخصوص نحوه تبلیغات داوطلبان و همچنین نحوه هزینه ها و ریخت و پاش ها قضاوت خواهند کرد و کسانی که برای تبلیغات انتخابات، از بیت المال یا پول مشتَبه به حرامِ برخی افراد دیگر استفاده کنند، نخواهند توانست اطمینان مردم را به سوی خود جلب کنند.

امام جمعه تبریز اظهار کرد: مردم تبریز و آذربایجان همانطوری که تاکنون در تمام صحنه‌های حضور چشمگیر داشته در انتخابات 24 خرداد با حضور پروشور و‌ آگاهانه خود و انتخاب اصلح و وارسته به ندای رهبرشان لبیک گفته و تودهنی محکم به دهان دشمنان خواهند زد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان سیدحسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان در حمایت از حکومت سوریه گفت: مردم آذربایجان و تبریز ضمن محکوم کردن جنایات مزدوران آمریکایی در سوریه از سخنان با صلابت دبیر کل حزب الله لبنان و اقدامات پیروزمندانه حزب الله همانند گذشته علیه رژیم صهیونیستی قاطعانه حمایت می‌کنیم.


نوشته شده در   جمعه 10 خرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode