ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392     |     کد : 53965

تا دوشنبه مربی جدید معرفی می‌شود

مدیرعامل تراکتورسازی تبریز گفت: در حال بررسی و مذاکره با گزینه‌های مصوبه شده هیئت مدیره بوده و تا روز دوشنبه سرمربی جدید تیم معرفی خواهد شد.



مدیرعامل تراکتورسازی تبریز:

تا دوشنبه مربی جدید معرفی می‌شود

مدیرعامل تراکتورسازی تبریز گفت: در حال بررسی و مذاکره با گزینه‌های مصوبه شده هیئت مدیره بوده و تا روز دوشنبه سرمربی جدید تیم معرفی خواهد شد.


امید زینی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: هیئت مدیره باشگاه مذاکره با پنج گزینه داخلی به نام‌های منصور ابراهیم‌زاده، حسین فرکی، محمد مایلی‌کهن، مجید جلالی و مربیان بومی را مصوبه کرده و ما در حال بررسی شرایط این مربیان بوده و تا روز دوشنبه قطعا سرمربی تیم تراکتورسازی معرفی خواهد شد.

وی افزود: برنامه و هدف باشگاه موفقیت در هر سه جام فصل آتی است و سعی می‌کنیم در هر سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا بهترین نتایج را کسب کنیم.

زینی‌زاده گفت: با توجه به کسب سهمیه متوالی باشگاه‌های آسیا و دو بار نایب قهرمانی تیم تراکتورسازی در لیگ برتر، انتظارات از این تیم بالا رفته است و ما نیز سعی خواهیم کرد با نتایج درخشان هواداران خود را خشنود و روند موفقیت‌های تیم را ادامه دهیم.






پیگیر مطالبات تیم هستم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در مورد علت سفر خود به تهران گفت: پیگیر مسائل مالی و تسویه حساب فصل پیش با فدراسیون فوتبال هستم که خوشبختانه توانستیم قول مساعد برای پرداخت مطالباتمان را برای هفته آینده بگیریم.

وی افزود: طی سفر جدید رئیس جمهوری به تبریز و با پیگیری استاندار، نمایندگان مجلس، باشگاه، آقای پورجمشیدیان دستور کمک به تیم تراکتورسازی را داده بودند که متاسفانه این مساعدت با موانعی همراه می‌شود و با پیگیری مجدد نمایندگان مجلس مقرر شد این مبلغ طی هفته آینده به حساب باشگاه واریز شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز تقویت آکادمی باشگاه از اولویت‌های کاری خود ذکر کرده و ابراز داشت: درصدد هستیم آکادمی باشگاه را به نحو احسن توسعه داده و به بازیکن سازی بپردازیم و همچنین کادر فنی جدید را ملزم خواهیم کرد تا از بازیکنان بومی و بازیکنان رشد یافته در تیم تراکتورسازی بهره گیرد.

زینی‌زاده از ارتباط ماهانه خود با نمایندگان رسانه‌های گروهی خبر داد و خاطرنشان کرد: هر ماه یک کنفرانس خبری بین خبرنگاران برگزار کرده و عملکرد باشگاه را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

زینی‌زاده در دو فصل گذشته قائم مقام باشگاه تراکتورسازی تبریز بود.

وی هفته پیش بعد از استعفای جعفری از مدیریت باشگاه، جانشین وی شد.


نوشته شده در   جمعه 27 ارديبهشت 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode