ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392     |     کد : 53961

امام جمعه هشترود: نباید افراد بی‌تقوا در مسند بنشینند

امام جمعه هشترود گفت: بعضی افراد در مسند تصمیم‌گیری فاجعه می‌آفرینند و نباید افراد بی‌تقوا در مسند بنشینند و تصمیم‌گیری کنند زیرا در این موقع فساد ایجاد می‌کنند.


امام جمعه هشترود گفت: بعضی افراد در مسند تصمیم‌گیری فاجعه می‌آفرینند و نباید افراد بی‌تقوا در مسند بنشینند و تصمیم‌گیری کنند زیرا در این موقع فساد ایجاد می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر افزود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار کرد: ملت ایران همواره در حمایت از ولایت فقیه هستند و خواهند ماند و فرمایش رهبری فرمایش امام معصوم و دستور پیغمبر است و هر کسی از آن دستور تخطی کند دشمن ائمه اطهار و پیغمبر است.

وی افزود: آرمان ملت فهیم ایران ولایت فقیه است و تا آخرین نفس از آرمان‌های خود دست بر نخواهند داشت.

خطیب جمعه هشترود تقوا را مهم‌ترین شرط نامزد تمام انتخابات دانست و گفت: افراد بی‌تقوا در مسند ریاست به منافع شخصی خود و اطرافیان فکر می‌کند و مردم را با مشکلات روبه‌رو می‌کند به همین خاطر شورای نگهبان نباید به افراد بی‌تقوا صلاحیت بدهد.

رشادی بی‌تقوایی را مشکل بعضی افراد دانست و گفت: بعضی افراد در مسند تصمیم‌گیری فاجعه می‌آفرینند و نباید افراد بی‌قوا در مسند بنشینند و تصمیم‌گیری کنند زیرا در این موقع فساد ایجاد می‌کنند.

وی افزود: کاندیداها باید پایبند قوانین اسلامی باشند و دستورات مقام معظم رهبری را دستور کار خود دهند.

این مقام مسئول خطاب به کاندیداها گفت: نباید همدیگر را تخریب کنید و دعوا راه بیاندازید زیرا ما در یک کشور اسلامی زیر یک پرچم هستیم و نباید با اختلافات خود زمینه حضور و یاوه‌گویی دشمنان را فراهم کنید بلکه با ایجاد اتحاد و همبستگی مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان بزنید.

رشادی گفت: دشمنان اسلام در کمین نشسته‌اند و می‌خواهند زمینه فتنه 88 را مجددا بیافرینند اما این ملت به هیچ وجه نخواهند گذاشت انها به اعمال شوم و ننگ خود برسند.

خطیب جمعه هشترود در ادامه اعمال ددمنشانه دشمنان اسلام علی‌الخصوص اسرائیل و آمریکا را در کشورهای اسلامی محکوم کرد و گفت: معلوم نیست آنها به دنبال چه چیزی هستند و از قتل عام مسلمانان خوشحال می‌شوند اما باید بدانند که روزی آه مظلومان عالم گریبان‌گیر آنها خواهد بود.

رشادی در ادامه به آغاز اعتکاف اشاره کرد و گفت: اعتکاف مهم‌ترین و بهترین موقعیت برای پاک کردن گناهان و رسیدن به آرزوها و خواسته‌ها است و نوعی جهاد فرهنگی است و در اعتکاف انسان روح و جانش را صیقل می دهد و با جسم پاک و دل صیقل یافته به ماه مبارک رمضان جهت مهمانی خدا می‌رود.


نوشته شده در   جمعه 27 ارديبهشت 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode