ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 ارديبهشت 1392     |     کد : 53586

مردم با حضور گسترده در انتخابات حماسه سیاسی خلق خواهند کرد‎

حجت الاسلام حافظ زمانی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: در سال جدید ما یک مأموریت بسیار مهم در زمینه آینده سیاسی کشور داریم.



 امام جمعه ملکان گفت: مردم به طور قطع با حضور گسترده در انتخابات حماسه سیاسی خلق خواهند کرد.


حجت الاسلام حافظ زمانی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: در سال جدید ما یک مأموریت بسیار مهم در زمینه آینده سیاسی کشور داریم.

وی گفت: برگزاری دور یازدهم انتخابات ریاست جمهوری و شوراها که 24 خرداد انجام می شود، ماموریتی بسیار مهم است که با انتخاب رییس جمهوری جدید مسیر اجرایی کشور مشخص خواهد شد.

وی اظهارکرد: وقتی می گوییم حماسه سیاسی باید در نظر داشته باشیم که نوع نگاه دنیا نسبت به انتخابات ریاست جمهوری، نگاهی ویژه است و این امر ایجاب می کند ملت حضور حداکثری پای صندوق های رای داشته باشند تا واقعیت های علاقه مندی مردم به نظام اسلامی به درستی روشن شود.

حجت الاسلام زمانی گفت: همواره حضور مردم در انتخابات به عنوان یکی از پارامترهای تعیین کننده در روند اجرای امور در کشور بوده و دشمن روی این امر حساب می کند.

وی همچنین با اشاره به تعرض به مقدسات مسلمانان و قبور مطهر نامداران صدر اسلام از جمله حجر بن عدی آنرا در هر شکل و سرزمین محکوم و یک اقدام ضد اخلاقی و اعتقادی دانست.

وی گفت: نیروهای کفر و الحادی معارضان سوریه که به رغم حمایت های مادی و تجهیزات استکبار جهانی و برخی از کشورهای عربی بدنام منطقه با شکست های عبر ت آمیز مواجه شده اند، با تعرض به مقدسات و اماکن متبرکه صحابی بزرگ اسلام ماهیت پلید و ضد انسانی خود را روز به روز در نزد افکار عمومی جهانیان آشکار می کنند.

امام جمعه ملکان خواستار محکومیت جهانی و گسترده عمل زشت سلفی ها در تخریب قبر مطهر حجر بن عدی شد.

شهرستان ملکان با 110هزار نفر جمعیت در 155کیلومتری تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.


نوشته شده در   جمعه 20 ارديبهشت 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode