ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 ارديبهشت 1392     |     کد : 53547

حذف تدریجی نرده‌های خط بی.‌آر.‌تی اتوبوسرانی تبریز

شهردار تبریز از آغاز مراحل اجرایی حذف تدریجی نرده‌های خط بی.‌آر.‌تی اتوبوسرانی تبریز و حومه خبر داد ...



شهردار تبریز خبر داد

حذف تدریجی نرده‌های خط بی.‌آر.‌تی اتوبوسرانی تبریز

شهردار تبریز از آغاز مراحل اجرایی حذف تدریجی نرده‌های خط بی.‌آر.‌تی اتوبوسرانی تبریز و حومه خبر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین اظهار کرد: اجرای طرح حذف نرده‌های خط بی.‌آر.تی اتوبوسرانی تبریز و حومه که پیش از این وعده آن به شهروندان داده شده بود از چندی پیش آغاز گردیده و شهرداری تبریز با حذف آزمایشی نرده‌های این مسیر، حد فاصل سه راهی خاقانی تا میدان شهید بهشتی و جایگزینی موانع و المان‌های جداکننده مسیر، اجرای آزمایشی این طرح را عملیاتی کرده است.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که اجرای آزمایشی این طرح به مدت سه ماه در مسیر مذکور ادامه خواهد داشت، افزود: در صورت همکاری عموم شهروندان با اجرای این طرح و نیز رعایت حریم ترددی اتوبوس‌های بی‌.‌آر.‌تی از سوی شهروندان، خودروهای عبوری، موتورسیکلت‌ها و دیگر وسایط نقلیه، طرح مذکور در کل مسیر تعمیم خواهد یافت.

به گفته شهردار تبریز نظارت‌های ویژه و سختگیرانه‌ای توسط دوربین‌های کنترل ترافیک شهرداری و نیز اعمال قانون جدی از سوی پلیس راهور در این خط انجام خواهد گرفت و با وسایط نقلیه‌ای که به طور غیر قانونی وارد حریم اتوبوس‌های بی.‌آر.تی شوند به طور جدی برخورد خواهد شد.

نوین در عین حال از اعلام شکایت شهرداری برای رانندگان موتورسیکلت‌هایی که وارد حریم این خط می‌شوند نیز خبر داد و افزود: این اعمال قانون‌ها به نفع شهر و امنیت جانی شهروندان است و مدیریت شهری تلاش خواهد کرد از این طریق بسترهای نظم و انضباط عمومی را نیز تقویت کند.

شهردار تبریز در خاتمه افزود: حذف نرده‌های بی.‌آر.‌تی اتوبوسرانی در راستای تکریم شهروندان و نیز پاسخ به خواسته‌های آنان اجرایی شده و ما امیدواریم شهروندان نیز ضمن همکاری و مشارکت با شهرداری در اجرای موفق این طرح، مبلغ فرهنگ بالای شهروندی خود باشند.


نوشته شده در   جمعه 20 ارديبهشت 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode