ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392     |     کد : 53472

مدیران شهری به مسائل فرهنگی توجه کنند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: توجه به مسائل و مقولات فرهنگی مبتنی بر فرهنگ و چهارچوب‌های اخلاقی و اسلامی از جمله وظایف اصلی مدیران شهری به ویژه شهرداری‌هاست و باید بیش از گذشته در این حوزه سرمایه‌گذاری شود.


ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

مدیران شهری به مسائل فرهنگی توجه کنند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: توجه به مسائل و مقولات فرهنگی مبتنی بر فرهنگ و چهارچوب‌های اخلاقی و اسلامی از جمله وظایف اصلی مدیران شهری به ویژه شهرداری‌هاست و باید بیش از گذشته در این حوزه سرمایه‌گذاری شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله مجتهد شبستری عصر امروز در آئین بهره‌برداری از خیابان 24‌ متری شهید رضانژاد، حد فاصل چایکنار و خیابان امام خمینی (ره) تصریح کرد: طی دو سه سال گذشته بنده در افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های متعدد مسیرگشایی شهرداری حضور داشته‌ام و انصافا اجرای این پروژه‌ها با توجه به حجم بالای ترافیک شهری و مشکلات این بخش، گره‌گشای شهروندان تبریزی بوده است.

امام جمعه محبوب تبریز در ادامه با تأکید بر این که طی سال‌های اخیر خدمات قابل توجهی از سوی شهرداری به شهروندان ارائه شده خواستار افزایش سطح خدمات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری برای شهروندان شد و افزود: توجه به مسائل و مقولات فرهنگی مبتنی بر فرهنگ و چهارچوب‌های اخلاقی و اسلامی از جمله وظایف اصلی مدیران شهری به ویژه شهرداری‌هاست و باید بیش از گذشته در این حوزه سرمایه‌گذاری شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همچنین توجه به نیازها و خواسته‌های مردم و نیز تلاش برای ارتقای سطح رفاه و معیشت آنان را از دیگر وظایف و مسوولیت‌های کارگزاران نظام اسلامی و مسئولان متولی اعلام و خاطرنشان کرد: عمران و آبادانی شهرها و جوامع اسلامی نیز از مهم‌ترین وظایف مسئولان است که باید در رأس امور قرار گیرد.

آیت‌الله مجتهد شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام این که شهرداری تبریز طی سال‌های اخیر خدمات گسترده و ماندگاری به شهر و شهروندان ارائه کرد، گفت: این خدمات رسانی محسوس و قابل لمس است.

وی همچنین با تأکید بر این که خدمت به شهروندان و گره‌گشایی از مشکلات آنان مصداق بارز عبادت است، ایجاد و اصلاح راه و مسیر برای راحتی خیال مردم را از بارزترین موارد مورد تأکید اسلام و احادیث و روایات ائمه اطهار برشمرد.

امام جمعه تبریز در عین حال اخذ مالیات و عوارض از سوی شهرداری و متولیان دولت و حکومت از مردم را امری قانونی و مورد تأکید دین اسلام دانست و افزود: عوارض و مالیات‌های دریافتی از مردم توسط کارگزاران اسلامی باید در راه توسعه و عمران شهری هزینه شوند و
خوشبختانه این وظیفه در نظام اسلامی از سوی مسئولان شهری و دولتی به خوبی به انجام می‌رسد.


نوشته شده در   چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode