ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 16 ارديبهشت 1392     |     کد : 53363

میزبانی خوب، افتخار تراکتورسازی در آسیا

رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی مرحله گروهی خود را هفته گذشته سپری کرد که پس از انجام مسابقات مختلفی در گروه های هشت گانه، دو تیم برتر هر گروه راهی دور حذفی شدند که در این میان تیم تراکتورسازی تبریز یکی از سه نماینده کشورمان در این مسابقات همچون سپاهان اصفهان از صعود به مرحله بعدی بازماند.


خبرگزاری مهر: رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی مرحله گروهی خود را هفته گذشته سپری کرد که پس از انجام مسابقات مختلفی در گروه های هشت گانه، دو تیم برتر هر گروه راهی دور حذفی شدند که در این میان تیم تراکتورسازی تبریز یکی از سه نماینده کشورمان در این مسابقات همچون سپاهان اصفهان از صعود به مرحله بعدی بازماند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه تیم تراکتورسازی از شش بازی خود تنها چهار امتیاز کسب کرد و چهار بازی آخر خود در این رقابتها را با شکست های متوالی پشت سر گذاشت، هواداران این تیم به غیر از دیدار برگشت برابر الجیش قطر حضوری پررنگ در بازی های خانگی تیم تبریزی در ورزشگاه یادگار امام (ره) داشتند و به نوعی تنها افتخار فوتبال تبریز را تماشاگران رقم زدند.

امسال تیم تراکتورسازی برای اولین بار بود که حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می کرد اما با این وجود میزبانی خوب تبریزی ها با تعریف و تمجید بازیکنان و کادر فنی تیم های میهمان همراه شد تا به نوعی فرهنگ و آداب ایرانی در میزبانی های تیم تراکتورسازی تبریز نکته ای بارز و مثال زدنی باشد.

میزبانی خوب تبریزی ها حتی باعث شد تا علاوه بر اعضای دپارتمان بين الملل فدراسيون فوتبال کشور، هر سه ناظري که به تبريز آمده بودند، از ميزباني تبريزي ها ابراز رضایت کنند. مهم تر از آن، تيم هاي الجزيره، الشباب و الجيش نيز رضايت کامل را از نحوه ميزباني اين شهر داشتند؛ اين در حالي است که به گفته حامد مومنی یکی از اعضای دپارتمان بين الملل فدراسيون فوتبال کشور، همين تيم ها در اصفهان و تهران با مشکلاتي روبرو بودند.

به نظر می رسد تیم تراکتورسازی چنانچه موفق به حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا شود، میزبانی در فصل بعد حتی بهتر از اولین حضور این تیم در آسیا باشد.



نوشته شده در   دوشنبه 16 ارديبهشت 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode