ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 ارديبهشت 1392     |     کد : 53197

امام جمعه تبریز:مبادا بعد از رد صلاحیت‌ها نق‌زدن‌های عده‌ای آغاز شود

امام جمعه تبریز گفت: مبادا پس از رد صلاحیت‌ها در انتخابات پیش رو باز نق‌ زدن‌ها و قر زدن‌های عده‌ای آغاز شود.



امام جمعه تبریز گفت: مبادا پس از رد صلاحیت‌ها در انتخابات پیش رو باز نق‌ زدن‌ها و قر زدن‌های عده‌ای آغاز شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی این شهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران به ویژگی‌های رئیس‌جمهور منتخب اظهار داشت: رئیس‌جمهور باید فردی باشد که در درجه اول ایمان و اعتقاد به خدا و مردم و قانون اساسی داشته باشد و دارای روحیه مقام باشد.

داوطلبان ریاست جمهوری در ارزیابی جایگاه مدیریت اجرایی کشور دچار اشتباه نشوند

وی افزود: رئیس‌جمهور منتخب باید فردی باشد که در مقابل فشار دشمنان، نترس و شجاع و مقاوم باشد و اهل از میدان خارج شدن نباشد.

خطیب جمعه تبریز حکت، تدبیر و داشتن برنامه را از دیگر ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور اعلام کرد و افزود: در مسائل داخلی و اقتصادی به یک نگاه همه جانبه، بلند مدت و نیاز داریم و باید از نگاه روزمره به مسائل اقتصادی، تغییر مکرر سیاست‌های اقتصادی و ترکیه بر نظرات غیرکارشناسی پرهیز کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: کسانی که وارد میدان انتخابات می‌شوند بدانند مدیریت اجرایی کشور یعنی چه و در ارزیابی جایگاه مدیریت اجرایی کشور دچار اشتباه نشوند و افرادی که قصد ورود به این عرصه را دارند بعد از ارزیابی صحیح وارد میدان شوند.

مبادا پس از رد صلاحیت‌ها باز نق زدن‌ها و قر زدن‌های عده‌ای آغاز شود

وی خاطرنشان کرد: همان گونه که امام راحل و مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده‌اند ساز و کار انتخابات در کشور مستحکم است و حضور شورای نگهبان در انتخابات و بررسی صلاحیت‌ها به وسیله انسان‌های عادل، بی‌طرف و بصیر حضور مبارکی است.

خطیب جمعه تبریز خاطرنشان کرد: مبادا پس از رد صلاحیت ها باز نق زدن‌ها و قر زدن‌های عده‌ای آغاز شود.

مجتهد‌شبستری تاکید کرد: رهبر مردم ولایت مدار تبریز و ایران رهنمودهای شما را با گوش و جان شنیدند و قطعا به کسانی که کارآمدی نداشته و واجد شرایط نبوده و منتسب به گروه‌های فتنه‌گران و انحرافی و التزام عملی به رهنمودهای مقام عظمای ولایت نداشته باشند قطعا رای نخواهند داد.




مردم با مصرف کالاهای ایرانی از تولید کشور حمایت کنند

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته تبریز از مردم آذربایجان خواست به سمت مصرف تولیدات داخلی روی بیاورند.

وی تصریح کرد: حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه‌ایرانی مخصوص یک سال نیست بلکه این موضوع باید به صورت جدی و محوری دنبال شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی فرهنگ‌سازی در میان مردم برای استفاده از کالاهای ساخت داخلی را ضروری دانست و گفت: باید این فرهنگ در میان مردم فراگیر شود که انتخاب یک کالای داخلی یک کارگر ایرانی را برخوردار و استفاده از کالای خارجی یک کارگر ایرانی را محروم می‌کند.

انگشت نیروهای مقاومت و حزب الله روی ماشه است

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری به اوضاع سوریه اشاره کرد و گفت: روز به روز ارتش سوریه و مردم این کشور قوی‌تر و تروریست‌ها ضعیف‌تر می‌شوند.

وی اضافه کرد: همانگونه که سید حسن نصرالله در سخنان اخیر خود اعلام کردند، مخالفان سوریه ضعیف‌تر از آن هستند که این نظام سوریه و بشار اسد را ساقط کنند و دوستان سوریه اجازه نخواهند داد سوریه به دست دشمنانش و تکفیری‌ها بیفتد.

مجتهدشبستری گفت: در مقابل تهدیدات رژیم صهیونیستی چنانچه حماقتی از آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت بگیرد انگشت نیروهای مقاومت و حزب الله روی ماشه است.

خطیب جمعه تبریز در ادامه با گرامیداشت روز معلم گفت: آیت‌الله شهید مرتضی مطهری کسی بودند که در تحکیم و تعلیم مبانی اعتقادی و فرهنگی انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا کرد و نظیری بر مجموعه آثار شهید مطهری که آثارش مبنای نظام جمهوری اسلامی است، نیست.

وی عنوان کرد: همانطور که آیت‌الله شهید مطهری در دوران خود با برخی جریان‌های منحرف، التقاط و تحجر مواجه و مبارزه کرد اکنون نیز توسط برخی بحث‌هایی چون جمهوری ایرانی، مکتب ایرانی، بیداری انسانی به جای بیداری اسلامی مطرح می‌کنند.

این مسئول اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب در این زمینه در میدان حاضر شده و با برگزاری کنفرانس‌های متعدد در این زمینه ابطال این اعتقادات جدید و شوم را که زمانی هم با طرفداری از سکولاریسم در زمان اصلاحات قد کشیده بودند ثابت می‌کنند.


نوشته شده در   جمعه 13 ارديبهشت 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode