ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392     |     کد : 53140

استاندار آذربایجان‌شرقی: نظام سلطه اسلام‌های جعلی را به عنوان نماد اسلامیت معرفی می‌کند

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نظام سلطه برای مقابله با جمهوری اسلامی، دست به ایجاد اسلام‌های جعلی زده و چهره زشت گروه‌هایی چون طالبان را که مولود تفکر خود آنهاست، به عنوان نماد اسلامیت معرفی می‌کند.



استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نظام سلطه برای مقابله با جمهوری اسلامی، دست به ایجاد اسلام‌های جعلی زده و چهره زشت گروه‌هایی چون طالبان را که مولود تفکر خود آنهاست، به عنوان نماد اسلامیت معرفی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در همایش زن، معنویت و سبک زندگی فاطمی در تبریز، اظهار کرد: امروز پدیده جهانی شدن در تعارض با دیانت و شاخصه‌های فرهنگی ملت‌ها قرار گرفته و این پدیده تلاش می‌کند وجه ممیزه ملت‌ها از قبیل دین، سنت، زبان و فرهنگ را از بین برده و ایده‌های لیبرالیستی خود را به خورد ملت‌ها بدهد.

وی افزود: جهانی شدن، مفهوم زمان و مکان را از بین برده و قدرت رسانه‌ای و سرعت فناوری شرایطی را فراهم کرده که انسان‌ها در آن واحد می‌توانند در چند جا باشند و امروز آثار مخرب این پدیده را در زندگی خود مشاهده می‌کنیم.

وی نوع برخورد با زنان را نشانه ابتذال فرهنگ غرب دانست و تاکید کرد: آنچه در این طوفان سهمگین، می‌تواند ملت ما را در مسیر خود ثابت و استوار نگه دارد چیزی جز تفکر دینی و پافشاری بر آرمان‌های اسلامی نیست.

علیرضابیگی، مسدود کردن شبکه‌های ماهواره‌ای ایران را بهترین گواه مقابله نظام سلطه با جمهوری اسلامی دانست و با بیان این که جهانی شدن در عین این که یک تهدید و آفت است می‌تواند فرصتی برای معرفی قابلیت‌ها و نشر فضیلت‌ها و ارزش‌ها باشد، تاکید کرد: دشمنان متوجه شده‌اند که جهانی شدن می‌تواند بر ضد آنها عمل کند و این موضوع ما را به این نکته واقف می‌کند که باید در عرصه تکنولوژی به قابلیت‌های بیشتری دست یابیم تا صدای حقانیت انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه بر تاسی به سیره اهل بیت در تبیین سبک زندگی تاکید کرد و با بیان این که اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی نبوی، علوی و فاطمی دو روی یک سکه هستند، خاطرنشان کرد: فضای جمهوری اسلامی که معطر به عطر شهیدان و تفکر اسلامی است بهترین شرایط را برای سبک زندگی بر مبنای سیره ائمه اطهار و حضرت فاطمه زهرا(س) فراهم کرده و اکنون که موضوع اقتصاد در اولویت تلاش‌های ما قرار گرفته باید همه ما در هر جایگاهی که هستیم بر سبک زندگی دینی تکیه کنیم.

وی با اشاره به انتخابات 24 خرداد، با بیان این که حماسه سیاسی به عنوان یک تدبیر و با اعتقاد و اعتماد به اراده مردم از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد، افزود: اعتماد به مردم در هر مقطعی از تاریخ انقلاب اسلامی راهگشا بوده و در روزهای سخت ثمره آن را مشاهده کرده‌ایم.

علیرضابیگی با بیان این که ملت ایران در سخت‌ترین شرایط پشتیبان انقلاب اسلامی بوده‌اند، افزود: بصیرت سرآمد خصلت‌های انسانی است و ملت بصیر ایران نشان داده‌اند که تبلیغات نمی‌تواند بر تشخیص آنها اثرگذار باشد؛ همچنان‌که در انتخابات 88 با وجود هجمه سنگین رسانه‌ای، مردم بر انتخاب خود پافشاری کردند و گفتمان عدالت و انقلاب اسلامی را انتخاب کردند.

وی با تاکید بر این که امروز تفکر انقلاب، مسیر تعالی خود را طی می‌کند، تصریح کرد: مردم در انتخابات آتی، یک بار دیگر دلدادگی خود را به ارزش‌های انقلاب اسلامی نشان خواهند داد و هر کس در خلاف این مسیر قرار گرفته باشد توسط ملت کنار زده خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که جایگاه زنان و مادران ما با چنین مناسبتی پیوند خورده و ما را به این ارزش‌ها، عارف و بصیر قرار داده است.

وی افزود: امروز همچنین سالروز ولادت معمار کبیر انقلاب است که او ثمره دیانت و معرفت زنی از تبار فاطمیون بود که توانست منشأ تغییر، جهش و تعالی برای همه ملت‌ها باشد.

علیرضابیگی با بیان که ارزش‌گذاری به جایگاه زن در واقع تکریم همه ارزش‌هاست، افزود: اعتقاد ما بر این است که زن، می‌تواند سعادت جامعه را رقم بزند و اثر شگرف و معجزه‌آسای زنان در تغییرات، تحولات و پاکی و رستگاری جامعه مصادیق بسیاری دارد که بهترین نمونه آن، حضرت فاطمه زهرا(س) است که وجود شریف او سلسله ائمه اطهار را رقم زده و میراث نبوی را جاودانه کرده و امروز ما متنعم از این میراث هستیم و فلاح و رستگاری خود را در پرتو احکام الهی جستجو می‌کنیم.

وی با بیان این که هیچ کس نمی‌تواند نقش زنان و مادران را در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انکار کند، تاکید کرد: امروز هم همان نقش برای زنان و مادران ما در تربیت افرادی چون شهید احمدی روشن متصور است و نشان می‌دهد که در هر جایی که انسان موفقی ظهور می‌کند حتما پشت سر او زنی فداکار حاضر بوده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این که تاریخ نشان داده است که هر وقت به باورهای خود تکیه کرده‌ایم فتح و پیروزی با ما بوده، گفت: دستاوردهای علمی کشور در مقطع پس از پیروزی انقلاب اسلامی، محدود به هشت سال گذشته بوده است و ما توانسته‌ایم علیرغم تحریم‌ها و فشارها، با تکیه بر گفتمان انقلاب و باورهای دینی خود اظهار وجود کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دنیا به خوبی ارزش دستاوردهایی چون پرتاب موجود زنده به فضا و شکار پهباد آمریکایی را می‌داند و این دستاوردها حاکی از ناتوانی نظام سلطه در جلوگیری از پیشرفت ملت ایران است.

علیرضابیگی تصریح کرد: ملت ایران توانسته است خود را به عنوان الگو به دنیا معرفی کند و امروز ملت‌های آزادیخواه و عدالت‌طلب دنیا به ملت ایران چشم دوخته‌اند و سعادت خود را در پرتو ارزش‌های انقلاب اسلامی جستجو می‌کنند.

استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: آن‌چه امروز در کشور ما روی می‌دهد علیرغم سیاه‌نمایی‌ها، حاکی از روند رو به پیشرفت ملت ایران و عقب‌نشینی دشمنان است و با وجود تلاش‌های نظام سلطه، امروز نه تنها جمهوری اسلامی ساقط نشده بلکه این نظام سلطه است که پایگاه‌های خود را در منطقه از دست داده است.

ایجاد اسلام‌های جعلی برای مقابله با ایران هراسی

وی با اشاره به سیاست اسلام‌ستیزی و ایران‌هراسی نظام سلطه، گفت: نظام سلطه برای مقابله با جمهوری اسلامی، دست به ایجاد اسلام‌های جعلی زده و چهره زشت گروه‌هایی چون طالبان را که مولود تفکر خود آنهاست، به عنوان نماد اسلامیت معرفی می‌کند تا زمینه اسلام‌ستیزی را فراهم کند.

در این همایش که با حضور کارکنان و کارشناسان امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی و فرمانداری‌های تابعه برگزار شد، از تعدادی از بانوان نمونه حاضر با اهدای لوح و هدیه قدردانی شد.


نوشته شده در   پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode