ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 8 ارديبهشت 1392     |     کد : 52949

رییس جمهوری اسلامی ایران وارد تبریز شد

رییس جمهوری اسلامی ایران در قالب یکصد و چهارمین سفر استانی هیات دولت و چهارمین سفر به استان آذربایجان شرقی، روز یکشنبه وارد فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مقامات این استان قرار گرفت.



 رییس جمهوری اسلامی ایران در قالب یکصد و چهارمین سفر استانی هیات دولت و چهارمین سفر به استان آذربایجان شرقی، روز یکشنبه وارد فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مقامات این استان قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار ایرنا، در سفر دو روزه دکتر محمود احمدی نژاد و اعضای هیات دولت به استان، علاوه بر دیدار مردمی، تعدادی از معاونان رییس جمهوری و وزرای کابینه با مردم شهرستان های این استان دیدار و از نزدیک شاهد روند فعالیت ها و پروژه های عمرانی و مسایل و مشکلات این مناطق خواهند بود.

قرار است رییس جمهوری از فرودگاه شهید مدنی تا ورزشگاه تختی کلانشهر تبریز مورد استقبال مردم قرار بگیرد و ساعتی دیگر در این مکان و در جمع پرشور مردم غیور این شهر سخنرانی کند.

در جریان این سفر 26 طرح عمرانی با دو هزار و 272 میلیارد ریال اعتبار توسط دکتر محمود احمدی نژاد افتتاح می شود.

این طرح ها در بخش های مختلف از جمله راه و شهرسازی، صنعت و معدن، امور زیربنایی، گردشگری و صنایع دستی و سایر امور توسعه ای استان به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از 39 هزار و 855 واحد مسکن مهر در 58 شهر آذربایجان شرقی از جمله دیگر طرح های افتتاحی رییس جمهوری اسلامی ایران است که برای ساخت آنها یکهزار و 120 میلیارد ریال اعتبار از طرف دولت در قالب زمین و تسهیلات بانکی به متقاضیان هزینه شده است.

در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان هفت هزار و 830 واحد، در شهرهای بالای 25 هزار نفر 14 هزار و 875 واحد و در شهر سهند نیز هفت هزار و 441 واحد مسکونی طرح مهر توسط رییس جمهوری به بهره برداری می رسد.

علاوه بر واحدهای مسکن مهر، 9 هزار و 800 واحد نیز در قالب بافت های فرسوده شهری در استان به بهره برداری می رسد.

اجرای چهار طرح صنعتی در شهرهای تبریز، بستان آباد و تیکمه داش با سه هزار میلیارد ریال، راه اندازی نیروگاه جدید پالایشگاه تبریز با 440 میلیارد ریال، یک واحد پتروشیمی با 110 میلیارد ریال، قطعه آخر آزادراه تبریز-زنجان با 450 میلیارد ریال و آزاد راه میانه - چارایماق با 420 میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح های آماده افتتاح استان در سفر چهارم هیات دولت به استان است.

افتتاح طرح عظیم میدان شهید بهشتی تبریز در مجموعه ای به مساحت شش هکتار و با 200 میلیارد ریال اعتبار را از دیگر طرح های مهم افتتاحی توسط رییس جمهوری اسلامی ایران است.

عملیات اجرایی این طرح از سال های قبل شروع شده بود که در دولت های نهم و دهم روند رو به رشدی به خود گرفت و هم اکنون اماده افتتاح است.

در پایان این سفر جلسه هیات دولت برگزار و از سوی استانداری آذربایجان شرقی پیشنهادهایی برای توسعه استان در عرصه های مختلف ارائه می شود.

این پیشنهادها قرار است از سوی بخش دولتی و خصوصی عملی شود که تاثیر شگرفی در درآمدزایی و اشتغالزایی بیشتر این استان خواهد داشت.

همچنین نتیجه اقدامات و بررسی معاونان رییس جمهوری و وزرای کابینه در شهرستان های مختلف استان، در جلسه هیات دولت ارائه خواهد شد.

اعضای هیات دولت در سفر چهارم خود به این استان از نزدیک شاهد فعالیت ها و نقاط قوت و ضعف پروژه ها خواهند بود و موانع بر سر راه پیشرفت پروژه ها نیز مورد توجه رییس جمهوری قرار می گیرد تا برای رفع آنها تصمیماتی اتخاذ شود.


نوشته شده در   يکشنبه 8 ارديبهشت 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode