ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 ارديبهشت 1392     |     کد : 52854

ارتقای بخش مهربان به شهرستان مورد تصویب قرار گیرد

امام جمعه مهربان ارتقای بخش مهربان به شهرستان را آرزوی دیرینه مردم دانست و اظهار امیدواری کرد در جریان چهارمین سفر استانی هیئت دولت و در جلسه هیئت دولت در تبریز، ارتقاء بخش مهربان به شهرستان مهربان مورد تصویب قرار گیرد.




امام جمعه مهربان ارتقای بخش مهربان به شهرستان را آرزوی دیرینه مردم دانست و اظهار امیدواری کرد در جریان چهارمین سفر استانی هیئت دولت و در جلسه هیئت دولت در تبریز، ارتقاء بخش مهربان به شهرستان مهربان مورد تصویب قرار گیرد.



به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام جلیل جلیلی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان ضمن سفارش خویش و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با تبریک و گرامیداشت نهم اردیبهشت ماه به عنوان روز شوراها، اظهار داشت: شورای اسلامی در قانون اساسی جایگاه خوبی دارند و سفارش بزرگان نیز همواره بر شور و مشورت با متخصصان در انجام کارها بوده است.

امام جمعه مهربان افزود: سفارش شده است که در کارهایتان با عقل و تدبیر عمل کنید و اگر مشکلی باقی ماند با اهل تخصص مشورت کنید، اگر با عقل و شعور به نتیجه نرسیدید سپس استخاره کنید.

جلیلی، شوراها را عرصه خدمتگزاری عنوان کرد و گفت: عرصه شوراها عرصه خدمتگزاری و خدمت است و اگر کسی روحیه خدمتگزاری نداشته باشد بهتر آن است که به این عرصه وارد نشود.

خطیب جمعه مهربان تصریح کرد: اگر کسی داوطلب انتخابات شوراها شده است ولی احساس می‌کند که روحیه خدمتگزاری ندارد بهتر است که در همین مرحله کنار بکشد و به دنبال کار خود برود.

امام جمعه مهربان گفت: شوراها یک پارلمان محلی است و با استفاده از ظرفیت این جایگاه می‌توان در راستای پیشرفت شهرها و روستاها حرکت کرد.

جلیلی با تاکید بر اینکه رقابت در چارچوب قانون و رعایت اخلاق انتخاباتی نه تنها اشکالی ندارد بلکه مطلوب و پسندیده است، اظهار داشت: رقابت به مفهوم بدگویی علیه یکدیگر نیست و اگر رقابت با تخریب همراه باشد نشات گرفته از یک انگیزه غیرالهی است و اگر کسی با چنین انگیزه‌ای وارد عرصه انتخابات شوراها شود، علاوه بر این دنیا به آخرت خود نیز صدمه می‌زند.

خطیب جمعه مهربان با تبریک و گرامیداشت هفته شهر و شهروندی، از زحمات شهردار و عوامل شهرداری مهربان که تلاش شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی به مردم دارند، تقدیر کرد و اظهار داشت: از طرف خود، مردم، و مسئولان از عوامل زحمتکش شهرداری مهربان که برای تامین رفاه مردم و خدمت‌رسانی به آنها تلاش شبانه‌روزی می‌کنند تقدیر کرده و یقنناً با توجه به امکانات محدودی که شهرداری مهربان دارد خدمات ارائه شده قابل توجه و شایسته تقدیر است.

امام جمعه مهربان با گرامیداشت روز خلیج فارس نیز گفت: اسناد تاریخی فراوانی در منابع داخلی و خارجی مبنی بر اینکه خلیج فارس همیشه خلیج فارس و متعلق به ایران بوده، وجود دارد و خلیج فارس همیشه خلیج فارس بوده، هست و خواهد بود.

جلیلی در ادامه روز کار و کارگر همجنین گرامیداشت هفته کارگر را تبریک گفت و افزود: بنا بر آنچه در روایات ما آمده است، یک قطره عرق کارگر ثوابش مثل قطره‌ خونی است که شهید در راه خدا ایثار می‌کند.

خطیب جمعه مهربان تصریح کرد: امام خمینی (ره) در این ارتباط فرمودند: «مجاهدان راه خدا کارگرند مثل شما و شما مجاهدید مثل آنها» و مقام معظم رهبری نیز در دیدار اخیر هزاران کارگر فرمودند: اسلام برای کار و تلاش کارگر پاداش الهی قائل است.

امام جمعه مهربان افزود: رهبر فرزانه انقلاب به کارگران توصیه فرمودند که تولید را براساس دانش‌بنیان اعمال کنید.

جلیلی، بر رعایت حقوق اولیه کارگران تاکید کرد و گفت: ارتباط کارگر و کارفرما باید رابطه‌ای انسانی و دوستانه باشد.

خطیب جمعه مهربان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و با گرامیداشت هفته معلم اظهار داشت: نقش معلم در جامعه نقش محوری و زیربنایی است و آموزش و پرورش سنگ بنای آینده کشور است.

امام جمعه مهربان افزود: حکومت اسلامی به هر میزان که در بخش تعلیم و تربیت سرمایه‌گذاری کند، حاصل آن حتماً رشد و توسعه همه جانبه و استقلال و بالندگی کشور خواهد بود.

جلیلی در ادامه 12 اردیبهشت ماه و روز عقیدتی در سپاه را گرامیداشت و سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک گفت.

خطیب جمعه مهربان، به چهارمین سفر هیئت دولت به استان آذربایجان‌شرقی نیز اشاره کرده و اظهار امیدواری کرد که مردم استان استقبال گرم و شایسته‌ای از رئیس جمهور و هیئت دولت داشته باشند و امید می‌رود این سفر مایه خیر و برکت برای استان باشد.

امام جمعه مهربان، ارتقای بخش مهربان به شهرستان را آرزو و خواسته دیرینه اهالی منطقه عنوان و اظهار امیدواری کرد که در جریان چهارمین سفر استانی هیئت دولت به آذربایجان‌شرقی و در جلسه استانی هیئت دولت در تبریز، ارتقاء بخش مهربان به شهرستان مورد تصویب قرار گیرد.

وی با اشاره به حضور یکی از اعضای هئیت دولت به نمایندگی از دولت در بخش مهربان برای کلنگ‌زنی یک طرح ورزشی، بر حضور گسترده مردم در مراسم استقبال از نماینده دولت همچنین حضور اهالی در مراسم سخنرانی رئیس جمهور در تبریز تاکید کرد.


نوشته شده در   جمعه 6 ارديبهشت 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode