ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 ارديبهشت 1392     |     کد : 52850

امام جمعه مرند: مردم در انتخاب افراد برای شوراها هوشیار باشد

امام جمعه مرند گفت: مردم در انتخابات شوراها به افراد کارآمد همچنین معتقد به انقلاب و رهبری رای دهند که امانتدار باشند.



امام جمعه مرند گفت: مردم در انتخابات شوراها به افراد کارآمد همچنین معتقد به انقلاب و رهبری رای دهند که امانتدار باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌السلام علی نعمت‌زاده در خطبه‌های نماز این هفته مرند با گرامیداشت نهم اردیبهشت و روز شورا اظهار کرد: مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باید به افراد ارزشی رای دهند که انقلاب و رهبر معظم انقلاب را قبول دارند تا بتوانند رسم امانتداری را به نحو شایسته انجام دهند.

وی افزود: امانتداری و دقت در آن یک وظیفه همگانی است و این موضوع فقط در اسلام مطرح نیست بلکه به همه انسان‌ها مربوط می‌شود و همه در مقابل آن مسئول هستند.

امام جمعه مرند تصریح کرد: کسی که امانتی را قبول کند باید از جان و دل آن را حفظ کرده و آن را به سر منزل مقصود برساند.

وی گفت: مسئولیت‌ها هم امانت هستند که هر کس آن را پذیرفت باید به نحو شایسته در خدمت مردم بوده و به درستی وظایف خود را انجام دهد.

نعمت‌زاده تاکید کرد: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نامزدها از قشرهای مختلف ثبت‌نام کرده‌اند و این نشانه میزان مشارکت مردم در امور شهری و منطقه خود است.



وی تصریح کرد: مردم نیز با هوشیاری کامل و انتخاب افراد اصلح می‌توانند در آینده توسعه آن منطقه تاثیرگذار باشند.

امام جمعه مرند در ادامه خطبه‌های نماز گفت: با توجه به اینکه انتخابات شوراها همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد، به یقین مردم با شعور سیاسی و بینش اسلامی که در طول دوران پر برکت انقلاب اسلامی با حضور در تمام مراحل مختلف آن را به اثبات رسانده‌اند، شرکت کرده و 24 خرداد حماسه خواهند آفرید.

وی تاکید کرد: این بار نیز مردم ایران اسلامی با حضور حماسی خودشان از دستاوردهای انقلاب به خوبی حراست کرده و بار دیگر توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

امام جمعه مرند در ادامه خطاب از نامزدها نیز که در چهارمین دوره شوراها و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور شرکت کرده‌اند، خواست وعده‌هایی به مردم ندهند که فردا از انجام آن عاجز باشند.

وی افزود: مردم اعضای شورا و رئیس جمهور را به عنوان امین شهر و روستا همچنین کشور و صحنه‌های جهانی انتخاب کرده‌اند و باید کسانی پا به میدان بگذارند که از عهده مسئولیت بزرگ امانتداری برآمده و وظیفه‌شناس باشند.

نعمت‌زاده گفت: برگزیدگان مردم در شوراها و ریاست جمهوری باید دلسوز، انقلابی، اهل کار و تخصص همچنین اهل مشورت و آگاه به امور سیاسی جهان باشند.

خطیب نماز جمعه مرند در قسمت دیگری از خطبه‌های نماز ضمن گرامیداشت سالروز ولادت یگانه دخت پیامبر گرامی اسلام و تقارن با ولادت امام راحل، روز زن و روز مادر را به تمام مادران و همسران تبریک گفت و افزود: امیدوارم بانوان کشورمان با الگو گرفتن از شخصیت اخلاقی و اجتماعی حضرت زهرا (س)برای تربیت آینده فرزندان، حجاب و عفاف را همیشه در امور زندگانی رعایت کنند تا جامعه دچار بی‌بند و باری نشود.

امام جمعه مرند در ادامه با گرامیداشت روز جهانی کارگر و هفته معلم، برای این دو قشر آرزوی موفقیت و سربلندی در تمام عرصه‌ها کرد و از آنان خواست در سنگر کار همچنین تعلیم و تربیت هوشیار بوده و تلاش کنند تا جامعه‌ای توانمند داشته باشیم.


نوشته شده در   جمعه 6 ارديبهشت 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode