ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 1 ارديبهشت 1392     |     کد : 52593

برترين‌هاي ابتهال، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن بانوان معرفي شدند

برگزیدگان نهایی مسابقات کشوری ابتهال، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن بانوان معرفی شدند...

در مراسم افتتاحيه مسابقات اذان، ابتهال، مديحه‌سرايی و همخوانی قرآن آقايان،

برگزیدگان نهایی مسابقات کشوری ابتهال، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن بانوان معرفی شدند
در رشته ابتهال؛ مریم صاحب دیوانی از خراسان رضوی رتبه اول، زهرا سهرابی از کرمانشاه رتبه دوم، طاهره عبداللهی از قزوین رتبه سوم، مولود غیاثی از تهران رتبه چهارم، فهیمه گلپایگانی از سمنان رتبه پنجم و صغری خورشیدی از گیلان رتبه ششم این دوره از مسابقات را کسب کردند.
در رشته مدیحه‌سرایی؛ گروه ام‌ابیها از استان تهران رتبه اول، گروه ریحانةالنبی از استان قم رتبه دوم، گروه تسنیم از استان قم، گروه طه از استان خراسان رضوی رتبه سوم و گروه مرات‌الثقلین از استان یزد رتبه پنجم این دوره از مسابقات را کسب کردند.
برگزیدگان پنجمین دوره مسابقات کشوری ابتهال، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن بانوان، در رشته‌های مختلف از سوی هیات داوران اعلام شد.
پنجمین دوره مسابقات همخوانی اذان، ابتهال، فینال مسابقات کشوری ابتهال، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن بانوان جمعه شب گذشته، 30 فروردین با حضور مبتهلان و گروه‌های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد که با پایان یافتن رقابت‌های فینال، هیئت داوران این دوره از مسابقات بانوان، ديروز 31 فروردین اسامی برگزیدگان در هر یک از رشته‌ها را اعلام کردند.
برگزیدگان این دوره از مسابقات کشوری ابتهال و مدیحه‌سرایی که اسامی آنان از طریق هیئت داوران اعلام شده بعداز‌ظهر ديروز 31 فروردین در مراسم افتتاحیه مسابقات آقایان که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، معرفی و تجلیل شدند.
یادآور می‌شود، مسابقات کشوری بانوان از پنج‌شنبه 29 فروردین تا جمعه 30 فروردین در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد و مسابقات آقایان نیز از شنبه31 فروردین تا روز دوشنبه دوم اردیبهشت در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.
مسابقات اذان، ابتهال، مديحه‌سرايی و همخوانی قرآن آقايان آغازشد
مراسم افتتاحيه هفدهمين دوره مسابقات كشوری اذان، ابتهال، مديحه‌سرايی و همخوانی قرآن آقايان با حضور آيت‌الله حسينی بوشهری، رئيس حوزه‌های علميه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمين علی محمدی، رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه، ولی ياراحمدی، رئيس مركز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خيريه، حجت‌الاسلام والمسلمين ناصحی، رئيس مركز فعاليت‌های دينی شهرداری تهران و ساير مسئولان كشوری در تالار انديشه حوزه هنری آغاز شد.
در ابتدای اين مراسم حجت‌الاسلام والمسلمين غلامرضا محمدزاده، مديركل اوقاف و امور خيريه استان تهران به ايراد سخن پرداخت و در بخشي از سخنان خود با اشاره به رشد 74 درصدی شركت‌كنندگان در اين دوره از مسابقات، گفت: امسال در گروه بانوان 37 گروه 6 نفره داشتيم و در گروه آقايان نيز 40 گروه 6 نفره داشتيم كه در مجموع 462نفر با 77 گروه هستند و همچنين 32 مؤذن آقا، 32 مبتهل آقا و 30 مبتهل خانم نيز در اين دوره از مسابقات حضور خواهند داشت و در مجموع 557متسابق خانم و آقا در اين رقابت‌ها حضور پيدا كرده‌اند. 


نوشته شده در   يکشنبه 1 ارديبهشت 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode