ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 22 فروردين 1392     |     کد : 52128

از یاد رفته با شرلوك هلمز تماشایی می شود

پخش سریال‌های از یاد رفته، تفنگ سرپر، سال‌های دور از خانه، ساختمان پزشكان و شرلوك هلمز بزودی از شبكه‌های آی فیلم و تماشا آغاز می‌شود.



پخش سریال‌های از یاد رفته، تفنگ سرپر، سال‌های دور از خانه، ساختمان پزشكان و شرلوك هلمز بزودی از شبكه‌های آی فیلم و تماشا آغاز می‌شود.

--------------------------------------------------------------------------------

شبكه آی فیلم از روز جمعه پخش سریال‌های «از یاد رفته» و«تفنگ سرپر» را آغاز می‌كند. سریال از یاد رفته را سیروس حسن‌پور كارگردانی كرده و در آن محمدرضا فروتن و سپیده خداوردی نقش‌های اصلی را بازی می‌كنند. داستان این سریال درباره دختر جوانی است كه به‌‌رغم مخالفت پدرش با پسری جوان ازدواج می‌كند. دختر تمام تلاش خود را می‌كند تا همسر جوان‌اش به تحصیل ادامه دهد. همسر او در رشته پزشكی پذیرفته می‌شود و در دانشگاهی تحصیل را شروع می‌كند، اما به مرور فضای شهری باعث تغییراتی در رفتار و اخلاق او می‌شود تا این‌كه تصمیم می‌گیرد از همسرش جدا شود و با زن جوانی از خانواده‌ای مرفه ازدواج كند. همسر سابق او در شمال كشور اما همچنان به كار ادامه می‌دهد و دو فرزندش را بزرگ می‌كند.



پخش سریال تفنگ سرپر ساخته امرالله احمدجو هم از روز جمعه از شبكه آی فیلم شروع می‌شود. در این سریال زنده‌یاد خسرو شكیبایی نقش اصلی را بازی می‌كند.



شبكه آی فیلم از ابتدای هفته پخش سری اول سریال «داستان یك شهر» را آغاز كرده است. این سریال را اصغر فرهادی، كارگردانی كرده و بازیگرانی مانند آتنه فقیه نصیری، امیرحسین صدیق، رامبد شكرآبی، علی قربان‌زاده و فرامرز صدیقی در آن بازی می‌كنند.



شبكه تماشا هم بزودی پخش چند سریال جدید را در جدول پخش خود قرار می‌دهد. سریال‌های ساختمان پزشكان، سال‌های دور از خانه و شرلوك هلمز برخی از این آثار است. سریال ساختمان پزشكان را سروش صحت كارگردانی كرده و بازیگرانی مانند بهنام تشكر، شقایق دهقان، بیژن بنفشه خواه، هوشنگ حریرچیان و هومن برق‌نورد در آن بازی می‌كنند.



سریال سال‌های دور از خانه (اوشین) یكی از سریال‌های خاطره‌انگیز دهه 60 است كه بزودی از شبكه تماشا پخش خواهد شد. این سریال ژاپنی زندگی زنی به نام اوشین را از كودكی تا كهنسالی به نمایش می‌گذارد. اوشین كودكی سختی را پشت‌سر می‌گذارد و در جوانی به انسانی خود ساخته تبدیل می‌شود و در میانسالی تاجری موفق می‌شود كه همه مردم به او احترام می‌گذارند.



شبكه تماشا تصمیم دارد مجموعه كامل شرلوك هلمز را پخش كند. این مجموعه در چند فصل تولید شده است كه معروف‌ترین آنها شرلوك هلمز، ماجراهای شرلوك هلمز و بازگشت شرلوك هلمز نام دارد. این شبكه از اول نوروز پخش سریال «پوآرو» را هم در جدول پخش خود قرار داد. پخش این سریال كه در 37 قسمت دوبله شده، همچنان از این شبكه ادامه دارد. پخش سریال پزشك دهكده هم از شنبه از شبكه تماشا شروع شده است. این سریال كه در بیش از صد قسمت تولید شده، هر روز از این شبكه به نمایش درمی‌آید. پزشك دهكده چند سال پیش از شبكه دو پخش و با استقبال مردم روبه‌رو شد.


نوشته شده در   پنجشنبه 22 فروردين 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode