ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 27 اسفند 1391     |     کد : 51252

تلویزیون؛ 20 روز تماشایی

امسال شبكه‌های مختلف تلویزیون از چندروز مانده به نوروز به استقبال این عید فرخنده و تعطیلات طولانی آن رفته‌اند. پخش برخی از ویژه‌برنامه‌های نوروزی از دیروز آغاز‌شده است.


جدول پخش برنامه‌های نوروزی رادیو و تلویزیون در ویژه‌نامه امروز جام‌جم
تلویزیون؛ 20 روز تماشایی


امسال شبكه‌های مختلف تلویزیون از چندروز مانده به نوروز به استقبال این عید فرخنده و تعطیلات طولانی آن رفته‌اند. پخش برخی از ویژه‌برنامه‌های نوروزی از دیروز آغاز‌شده است.

شبكه دو كه با برنامه دو نیمه سیب به پیشواز بهار و نوروز رفته است از فردا مجموعه كلاه قرمزی را به آنتن پخش می‌سپارد تا علاقه‌مندان به این مجموعه تا آخر تعطیلات نوروز با ماجراهای كلاه‌قرمزی و دوستانش همراه شوند.

پخش سریال‌های پایتخت، همه خانواده من و هفت‌سین از روز چهارشنبه آغاز می‌شود و شبكه‌دو سریال آب پریا را از اول فروردین پخش می‌كند. امسال شبكه‌های آی‌فیلم، تماشا و نمایش هم فیلم‌ها و سریال‌های دیدنی را برای مخاطبان خود تدارك دیده‌اند.

سریال‌های نوروزی هفت‌سین و پایتخت از شبكه تماشا بازپخش می‌شود. ترش و شیرین، زیرزمین، پهلوانان نمی‌میرند، پوآرو و لبه تاریكی دیگر سریال‌هایی است كه از شبكه تماشا پخش خواهد شد. شبكه‌ آی‌فیلم هم سریال‌های كمدی مانند متهم گریخت، سه در چهار و ورثه آقای‌نیكبخت را بازپخش می‌كند.

این شبكه سریال میوه ممنوعه را هم در جدول پخش نوروزی خود قرار داده است.

دست تلویزیون امسال پر از فیلم‌های سینمایی است كه از شبكه‌های مختلف پخش می‌شود. دوباره زندگی، جنگجوی آزاد، پرتگاه، دور دنیا در 50 سال، تعویض، سرقت بزرگ، جاسوس، ماجراهای نیلز، مومیایی، پس‌كوچه‌های شمرون و زن‌ها فرشته‌اند برخی از این فیلم‌هاست.

شبكه‌های مستند، آموزش، شما، سلامت، ورزش و پویا هم برنامه‌های دیدنی و جذابی را برای مخاطبان در نظر گرفته‌اند. مشروح برنامه‌های تلویزیونی نوروز را در صفحات 3 و 7 تا 14 بخوانید.


نوشته شده در   يکشنبه 27 اسفند 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode