ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 26 اسفند 1391     |     کد : 51222

راه‌اندازی تورهای «تبریزگردی» با هدف تبریزشناسی

شهردار تبریز از تصمیم عملی این مجموعه برای راه‌اندازی و تقویت تورهای ویژه تبریزگردی در نوروز و تابستان 92 برای شهروندان تبریزی و نیز میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی خبر داد.


شهردار تبریز اعلام کرد

راه‌اندازی تورهای «تبریزگردی» با هدف تبریزشناسی 

شهردار تبریز از تصمیم عملی این مجموعه برای راه‌اندازی و تقویت تورهای ویژه تبریزگردی در نوروز و تابستان 92 برای شهروندان تبریزی و نیز میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین اظهار کرد: تبریز به علت قدمت تاریخی و فرهنگی و نیز جاذبه‌های بسیار طبیعی، میراثی و گردشگری یکی از مهم‌ترین و جاذب‌ترین شهرهای کشور به لحاظ گردشگری است و این درجه از اهمیت، لزوم شناخت و معرفی هرچه بیشتر این شهر به شهروندان آن در درجه اول و میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی در درجه بعدی را دوچندان می‌کند.

شهردار تبریز با تأکید بر این که معرفی و شناساندن تبریز و به تعبیری تبریزگردی برای شهروندان این شهر بر ایران گردی ارجحیت دارد خاطرنشان کرد: تبریز زیبایی‌های بسیاری دارد که در کنار این زیبایی‌ها، وجود و تعدد آثار و جاذبه های تاریخی، طبیعی و میراثی این شهر بر غنا و ارزش آن افزوده و باید با راه‌اندازی و افزایش تورها و اکیپ های تبریزگردی در تمام ایام سال به ویژه فصول گردشگرپذیری این شهر، به معرفی بیش از پیش تبریز به شهروندان آن و دیگر میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی اقدام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام این که شهرداری برای ایام نوروز و تابستان 92 برنامه‌های ویژه و جامعی برای حوزه گردشگری تدارک دیده است، تصریح کرد: نخستین گام در راه موفقیت طرح‌های گردشگری شهری، راه‌اندازی تورهای تبریزگردی برای طیف‌ها و قشرهای مختلف مردم و گروه‌های سنی مختلف است که این امر به شکلی جدی و همزمان با نوروز امسال و در قالب تورهای تبریزگردی و نیز اتوبوس‌های تبریزگردی برای شهروندان و مسافران نوروزی دنبال خواهد شد و در ایام تعطیلات تابستانی نیز در قالب تورهای دانش‌آموزی مدارس تداوم خواهد یافت.

شهردار تبریز از تمام دستگاه‌های متولی و نیز تشکل‌های غیردولتی فعال استان و تبریز خواست مدیریت شهری تبریز را در اجرای موفق این برنامه‌ها یاری کنند.


نوشته شده در   شنبه 26 اسفند 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode