ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 24 اسفند 1391     |     کد : 51122

اولین پیروزی قلعه‌نویی با استقلال در آسیا/ آبی‌های ایران در صدر

تیم فوتبال استقلال موفق شد در دومین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا تیم العین امارات را شکست دهد...

در هفته دوم لیگ قهرمانان رقم خورد؛
اولین پیروزی قلعه‌نویی با استقلال در آسیا/ آبی‌های ایران در صدر
تیم فوتبال استقلال موفق شد در دومین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا تیم العین امارات را شکست دهد تا امیر قلعه نویی با آبی پوشان اولین پیروزی خود در یازدهمین دوره لیگ قهرمانان را تجربه کند.به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال و العین امروز چهارشنبه در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود آبی پوشان ایران به پایان رسید. "ساموئل" و فرهاد مجیدی در دقایق 64 و 73 برای استقلال گلزنی کردند.

تیم العین در نیمه اول عملکرد خوبی داشت. مهاجمان این تیم بارها صاحب توپ شدند و مدافعان استقلال را تحت فشار قرار دادند. استقلال هم در این نیمه صاحب چند فرصت نه چندان خطرناک شد ولی شاگردان امیر قلعه نویی با بی دقتی این فرصت‌ها را از دست دادند. سرمربی استقلال در دقایق پایانی نیمه اول "آرزه" بازیکن بولیویایی تیمش را به دلایل نامعلومی بیرون کشید تا فرهاد مجیدی را برای تقویت خط حمله به زمین بفرستد. با این حال تلاش بازیکنان دو تیم در این نیمه بی نتیجه ماند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تعویض فرزاد حاتمی و حضور آرش برهانی از ابتدای نیمه دوم کاملا نشان می‌داد که قلعه نویی از خط حمله تیمش رضایت ندارد. با حضور برهانی حملات استقلال دامنه وسیع‌تری گرفت که در یکی از مهمترین این فرصت‌ها، دروازه‌بان العین شوت فرهاد مجیدی را به کرنر هدایت کرد. با این حال حملات استقلال ابتدا در دقیقه 64 به ثمر رساند و "جی لوید ساموئل" با ضربه سر تماشایی اولین گل بازی را به ثمر رساند.

تیم العین که برای جبران گل خورده آرایش هجومی‌تری گرفته بود، در دقیقه 73 روی حرکت فرهاد مجیدی غافلگیر شد تا این بازیکن از پاس عمقی سیاوش اکبرپور نهایت استفاده را ببرد و روی اشتباه دروازه‌بان العین گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند.

العین بعد از دریافت گل دوم دروازه استقلال را تحت فشار قرار داد و صاحب چند فرصت خوب گلزنی شد که این موقعیت‌ها با عملکرد خوب مهدی رحمتی دروازه‎‌بان استقلال از دست رفت تا بازی با همان دو گل به پایان برسد.

استقلال با این پیروزی 4 امتیازی شد و به صدر جدول گروه چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. شاگردان امیر قلعه نویی در دیدار اول خود برابر الریان قطر به تساوی 3 بر 3 دست پیدا کردند.


نوشته شده در   پنجشنبه 24 اسفند 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode