ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 23 اسفند 1391     |     کد : 51076

پخش آی‌فیلم انگلیسی شروع شد

پس از موفقیت چشمگیر آی فیلم عربی و فارسی، اکنون آی‌فیلم انگلیسی به عنوان اولین شبکه فیلم و سریال ایرانی که به زبان انگلیسی پخش می‌شود، راه‌اندازی شده است.

پنجره‌ای جهانی رو به فرهنگ و تمدن ایران
پخش آی‌فیلم انگلیسی شروع شد 

همشهری آنلاین: پس از موفقیت چشمگیر آی فیلم عربی و فارسی، اکنون آی‌فیلم انگلیسی به عنوان اولین شبکه فیلم و سریال ایرانی که به زبان انگلیسی پخش می‌شود، راه‌اندازی شده است.
به گزارش پرس تی وی این شبکه که با دوبله حرفه‌ای فیلم‌ها و سریال‌های فاخر ایرانی به زبان انگلیسی با هدف شناساندن فرهنگ، تمدن و تاریخ ایران زمین به مردم سایر نقاط دنیا راه‌اندازی شده است، فعالیت خود را از امروز رسماً آغاز کرد.

شبکه آی‌فیلم انگلیسی هر روز هفته و در طول ۲۴ ساعت، فیلم، سریال و برنامه‌های سرگرم‌کننده به زبان انگلیسی پخش می‌کند. مخاطبان این شبکه می‌توانند آی‌فیلم را از طریق ۴ ماهواره هات‌برد، آپتوس (پوشش منطقه‌ای استرالیا)، نایل‌ست (پوشش منطقه‌ای خاورمیانه) و اینتل ست (پوشش منطقه‌ای اروپا و آفریقا) دریافت کنند. علاوه بر پوشش ماهواره‌ای، این شبکه از طریق اینترنت روی رایانه‌های شخصی، تبلت‌ها، گوشی‌های تلفن همراه و تلویزیون‌های هوشمند در سراسر جهان قابل دریافت است.

به گفته محمد سرافراز معاون برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، آی‌فیلم با شعار «یک تجربه خانوادگی جدید» سعی دارد با محتوایی متفاوت از سینمای هالیوود، خانواده‌ها را در جوامع غربی با تجربه‌ای جدید از رسانه دیداری و سینما آشنا کرده و محیطی امن و پرجاذبه را در اوقات فراغت و به زبان خود آن‌ها فراهم سازد.

به گفته وی پخش این شبکه شامل فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی دوبله شده در ژانرهای خانوادگی-اجتماعی، کمدی، پلیسی و تاریخی و همچنین برنامه‌هایی جذاب و متنوع شامل پشت صحنه فیلم‌ها و سریال‌ها، دوربین مخفی، فیلم‌های داستانی ۱۰۰ ثانیه‌ای، مستندهای متنوعی راجع به ایران و برنامه‌های تعاملی بین بیننده و شبکه می‌باشد.

آی‌فیلم انگلیسی با گشودن دریچه‌ای جهانی به روی فرهنگ و تمدن ایرانی-اسلامی، انعکاس حقایق درون جامعه ایرانی و ارائه تصویری منطبق با واقعیت از مردم صلح‌طلب و تمدن باستانی ایران، درصدد است با تلاش غرب در گسترش فرهنگ ایران‌هراسی مقابله کند.

همچنین شبکه آی‌فیلم با بهره‌گیری از فن‌آوری روز و پخش بر روی اینترنت و تلفن‌های همراه، در پی مبارزه با تلاش‌هایی است که اخیراً از سوی برخی شرکت‌های ماهواره‌ای غربی در راستای محدودکردن صدای فرهنگ مردم ایران، صورت گرفته است.


نوشته شده در   چهارشنبه 23 اسفند 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode