ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 10 مهر 1388     |     کد : 4959

امام جمعه موقت هشترود:خطوط قرمز ايران واضح و روشن است

امام جمعه موقت هشترود با اشاره به اينكه فناوري صلح‌آميز هسته‌اي متعلق به همه مردم ايران است، خطاب به طرف‌هاي مذاكره كننده گفت: خطوط قرمز ايران واضح و روشن است...


 امام جمعه موقت هشترود با اشاره به اينكه فناوري صلح‌آميز هسته‌اي متعلق به همه مردم ايران است، خطاب به طرف‌هاي مذاكره كننده گفت: خطوط قرمز ايران واضح و روشن است.

به گزارش خبرگزاري فارس از هشترود، علي امير‌نژاد امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر استفاده از انرژي صلح آميز هسته‌اي را حق عدالت خواهانه ملت رشيد ايران اسلامي دانست و اظهار داشت: هيچ قدرتي نمي‌تواند حق ايران را از دانش بومي هسته‌اي سلب كند.

وي خاطرنشان كرد: غرب با پشتوانه و تكيه بر سلاح‌هاي هسته‌اي و اتمي به دنبال تحميل خواسته‌هاي نامشروع خود بر ملت‌هاي ديگر است.

امام جمعه موقت هشترود تصريح كرد: مذاكرات هسته‌اي با غرب فقط بر اساس حفظ عزت و اقتدار ايران اسلامي نتيجه بخش است.

امير‌نژاد در بخش ديگري از سخنان خود رزمايش پيامبر اعظم (ص) را موجب ايجاد واهمه در دل دشمنان ايران دانست و افزود: اين رزمايش نشانه اقتدار و نشانگر دستاوردهاي دانشمندان ايران در زمينه تسليحات دفاعي است.

وي تاكيد كرد: دشمنان اين ملت و نظام جمهوري اسلامي ايران بدانند كه ملت ايران همواره مدافع نظام بوده و بر سر آرمان‌هاي خود و نظام معامله نمي‌كنند و در حال حاضر براي مقابله با توطئه‌ها مقاوم‌تر از گذشته است و از هيچ تهديدي نمي‌هراسد.

امام جمعه موقت هشترود رزمايش موشكي و اعلام تاسيسات جديد هسته‌اي ايران را نيز از نقاط و مواضع قوت نظام در پيشبرد مذاكرات هسته‌اي برشمرد و عنوان داشت: اتخاذ سياست‌هاي درست مسئولان كشور موجب شده كه قدرت‌هاي جهاني كه در گذشته براي مذاكره پيش شرط تعليق غني‌سازي تعيين كرده بودند اكنون نه تنها از تعليق سخن نمي‌گويند بلكه حاضر به مذاكره چند جانبه با ايران آن هم در خصوص همه مسائل جهاني شده‌اند.

اميرنژاد همچنين به سفر موفقيت‌آميز رياست جمهوري اسلامي ايران به نيويورك و سخنراني محكم وي در سازمان ملل اشاره كرد و گفت: امروز سخناني در سازمان ملل از سوي جمهوري اسلامي ايران زده مي‌شود كه آرزوي آزاديخواهان و ملل مظلوم جهان است و هيچ رئيس دولتي به جز ايران قادر به اين كار نيست.

وي تصريح كرد: دفاع جانانه رئيس جمهوري از سياست‌هاي جهاني اسلام در مجمع عمومي سازمان ملل متحد موجب افتخار، كرامت و عزت ايران و همه مسلمانان جهان شد.

امام جمعه موقت هشترود در ادامه هجوم صهيونيست‌ها به مسجد الاقصي و بي‌حرمتي اين جايگاه مقدس را محكوم كرد و بيان داشت: دولت‌هاي اسلامي در مقابل اين جنايات سكوت كرده‌اند كه اين موجب نگراني ملت‌ها است.


نوشته شده در   جمعه 10 مهر 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode