ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 10 مهر 1388     |     کد : 4958

امام جمعه هريس:اصل موضوع هسته‌اي ايران قابل مذاكره نيست

امام جمعه هريس گفت: ملت ايران اعتقاد راسخ دارد اصل موضوع هسته‌اي ايران قابل مذاكره نيست ...


امام جمعه هريس گفت: ملت ايران اعتقاد راسخ دارد اصل موضوع هسته‌اي ايران قابل مذاكره نيست چرا كه جمهوري اسلامي براساس معاهدات آژانس و كاملاً به صورت قانوني فعاليت‌هاي خود را آغاز كرده و ادامه مي‌دهد.

به گزارش خبرگزاري فارس از هريس، حجت‌الاسلام قهرمان احمدي ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر اظهار داشت: صرفاً مذاكره جمهوري اسلامي با گروه 1+5 بر مبناي بسته پيشنهادي خود است و هيئت ايراني در عين داشتن نگاه مثبت و حسن نيت در مذاكره به طور جدي و قاطع از حقوق حقه ملت ايران دفاع مي‌كنند.

وي ساخت دومين پايگاه غني‌سازي اورانيوم به همت دانشمندان جوان ايراني را به محضر مبارك مقام معظم‌ رهبري و ملت شريف ايران تبريك گفت و بيان داشت: خداوند متعال را شاكريم كه ملت بزرگ ايران اسلامي بار ديگر شاهد شكوفايي استعدادهاي درخشان فرزندان برومند خود شد و افتخاري بر افتخارات گذشته جوانان ايران اسلامي افزوده شد.

امام جمعه هريس ادامه داد: از اقدامات ارزشمند و به موقع سازمان انرژي اتمي ايران در ساخت پايگاه جديد غني‌سازي اورانيوم كه كاملاً منطبق با موازين بين‌المللي عهدنامه NPT در مقررات آژانس و با اهداف كاملاً صلح‌آميز براي تامين انرژي نسل‌هاي آينده كشور عزيز اسلامي‌مان است حمايت جدي كرده و اين اقدام شايسته را ارتقاي فناوري هسته‌اي در چارچوب اهداف صلح‌آميز دانسته و معتقديم اين پيشرفت و ترقي حق مسلم‌ ماست.

احمدي در بخش ديگري از سخنان خود يورش ناجوانمردانه ده‌ها صهيونست به مسجد الاقصي كه موجب هتك حرمت قبله اول مسلمانان و نمازگزاران شد را شديداً محكوم كرد و افزود: هتك حرمت مسجد الاقصي اگر چه براي مسلمانان درناك بود اما به انتفاضه چندين ساله ملت فلسطين جان تازه‌‌اي بخشيد و موجب وحدت بين گروه‌ها شده است.

وي ابراز داشت: يورش به مسجد الاقصي داراي سابقه پنجاه ساله بوده و آنها تلاش مي‌كنند از سرزمين فلسطين و قدس اسلام‌زدايي كرده و آثار اسلامي را به كلي از بين ببرند.

امام جمعه هريس همچنين 9 مهر ماه روز سالمندان را گرامي‌داشت و اضافه كرد: دوران سالمندي همانند دوران كودكي يا جواني يكي از مراحل زندگي است با اين تفاوت كه دوران جواني و كودكي سرشار از انرژي و تلاش ولي دوران سالمندي همراه با تحليل قوا و كاهش ميزان فعاليت‌هاي فيزيكي است.

احمدي تصريح كرد: اسلام اهتمام زيادي نسبت به حفظ و تقويت سلامت خانواده دارد تا اين نهاد مقدس هر چه بيشتر به صورت كانون مهر و صفا درآيد و پيوندهاي ميان آن مستحكم‌تر و بنيان خانواده

استوار شود.

وي در ادامه از زحمات ارزشمند و چشمگير سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات كه منجر به دستگيري 14 تروريست در كردستان شد تقدير و تشكر كرد و گفت: تروريست‌ها با هماهنگي سازمان‌هاي جاسوسي كشورهاي بيگانه درصدد بودند تا ثبات و امنيت آن منطقه را كه به خصوص بعد از سفر مقام معظم رهبري به وجود آمده بود به هم بزنند به طوري كه دو تن از علماي اهل تسنن و دو نفر از قضات شيعه را در آن منطقه شهيد كردند.


نوشته شده در   جمعه 10 مهر 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode